Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Honda Accord 2,0 st. car

Profil slettet

Profil slettet

23-06-2009 kl. 21:12

Vi overvejer at anskaffe en Honda Accord st. car fra 2003/2004. Er der nogen, som har erfaringer med denne bil? Har læst at de 155 Hk er lidt i underkanten, fordi den er så tung, kan det passe? Vi er lidt ærgerlige over bagendens design, men det er jo Honda.... Er der noget vi skal være opmærksomme på, når vi tager ud og kigger på dem? Håber på nogle gode input.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

23-06-2009 kl. 23:03

Hej

MHT accelerationen er det nok et temparamentsspørgsmål. Jeg vil foreslå at i kører en længere tur i en 2,0 også på motorvej.
Så kør 110 kmt og prøv at foretage en overhaling. Sker der ikke rigtigt noget, ja så er den nok lidt for svag. Men husk at det ikke er en racerbil.
Vi havde selv samme problem da vi kiggede efter Mondeo st.car for nogle år siden. En 2,0 med 141 hk var alt for sløv til os, så vi nappede den lille V6 med 170 hk. Det hang bedre sammen.

Men selve bilen tror jeg ikke lige der er de store problemer med. Men jeg ville nok ofre ca 2000-2500 på en fdm brugtbiltest, og så få rettet fejlene på garantien. Og så har i en god ide om hvor god bilen er .

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg