Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Golf-klasse-bil, ca. 50.000 kr

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

12-11-2007 kl. 13:14

Hej. Min kæreste skal have ny bil, og hun har en del krav til den. Det er vores bil nummer 2, så den vil ikke komme til at køre meget, og vil aldrig blive brugt til ferieture etc. - Den skal være 5-dørs. - Den må ikke være ældre end ca. 10 år. - Den skal have abs og airbag. - Det skal være af Golf-typen - dvs. kompakt og med "lodret" bagklap. - aAlternativt kunne en lille st.car være ok. - Den skal helst ikke koste meget over 50.000 kr. - Den må ikke være for lille, da der skal være lidt plads i bagagerummet. - Aircon ville være dejligt, men ikke noget ufravigeligt krav. Vi har overvejet bl.a. Golf, Focus og Almera (2001-), men de er alle svære at finde indenfor budgettet, hvis de ikke skal have over 200.000 km på klokken. Har vi overset nogle gode alternativer?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

13-11-2007 kl. 10:11

Af praktiske årsager bevæger vi os mere og mere i retning af en mindre st.car.

Jeg synes, at Peugeot 306 st.car giver meget bil for pengene, men kærsten er ikke vild med designet.
Min kærste - som jo skal køre bilen - er dog mere til f.eks. en Seat Cordoba st.car.

Er der nogen, der har kommentarer til de to biler, eller har et andet godt bud på en billig st.car - ikke for stor.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg