Bilbasen Forum

Profil slettet

Profil slettet

31-08-2006 kl. 08:42

Hvor lnagt kørte den på literen?
Jeg har hørt at turbo diesel kører længere og meget bedre, men ved det ikke?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

06-09-2006 kl. 17:33

Hej Jesper Christensen. Sad lige og kiggede lidt på nettet, og så du søgte efter en golf 2, som ku gå langt på literen.. jeg har sat min egen golf 2 på nettet.. dette er en 1.3, og går også langt på literen. jeg kører dagligt 50 km på arbejde hver dag, og kommer ind i 3 byer undervejs, landevej, og nedsat fart nogle steder, så meget varieret kørsel, og ligger alligevel på hvertfald 14.. hvis det var en ensartet kørsel evt, ville den være endnu højere.. så syntes lige jeg vil vise dig en side her på bilbasen, hvor du kan se min.. prisen kan vi måske snakke lidt om hvis det har interesse.. Prøv at se linket her: http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=995733
Mvh Morten!

Profil slettet

Profil slettet

06-09-2006 kl. 17:33

Hej.
Jeg har overvejet at købe en Golf 2 GTD på gule plader. Grunden er, at jeg skal bruge en billig bil med masser af plads der kører langt på literen.

Jeg syntes dog bilerne er rimelig dyre i forhold for hvad man får for prisen og de har kørt mange km.

Jeg er meget åben for alternative forslag. Det allervigtigste er hvor langt den kører på literen. Jeg er ligeglad med at skulle betale 20, 30 eller 50000 for bilen.