Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Firmabil til 6000 kr. pr. måned

Martin Mielko

Martin Mielko
bruger siden
18-07-2007

24-06-2008 kl. 22:56

Hej Jeg skal vælge en firmabil OP TIL 6000,- pr. måned og skal derfor ud og prøve lidt biler. Overvejer Alfa 159, VW Passat, Mondeo, men kunne også godt tænke mig noget sig er lidt anderledes. Nogle gode nud?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Henrik Rathje

Henrik Rathje
bruger siden
06-03-2004

25-06-2008 kl. 00:05

Tjaa.., hvis jeg kunne vælge, så ville jeg ta en Subaru Legacy 2,0 Diesel.
http://www.subaru.dk/diesel_legacy_station.aspx

Grin bare I der ikke har prøvet den.. prøv den, og latteren forstummer ;-)

Kører kanon, stort set ingen diesel lyd!, ingen diesel vibrationer, permanent 4x4, 17-18 km/l, og efter min smag et kanon design. Og så er kvaliteten langt bedre end de andre... jojo.. sikkert mange der er af anden mening.. ´men det er altså min erfaring.

Og så er CO2 udledningen flot for en så stor bil: < 150 g/km

PRØV den.. du vil ikke fortryde det!

Men det SKAL være Diesel udgaven.. jojo.. benzin versionen er fed også, men så skal du ha min. en 3.0, og så er benzin økonomien en by i Rusland.

MEN jeg ved ikke med sikkerhed om den kan holdes under 6000 pr. måned.. men nyprisen er ca. 430- 520k afhængigt af udstyr.

Det er også en lidt anderledes bil.. og der kører ikke så mange af dem, hvilket sgi er meget fedt.. så ligner man ikke alle de andre :-)

- Henrik

Martin Mielko

Martin Mielko
bruger siden
18-07-2007

25-06-2008 kl. 08:31

Tak for budene. Det er hos ALD at bilen skal leases, så desværre ingen US bil selvom jeg gerne så dette :-)

Lars Mortensen

Lars Mortensen
bruger siden
30-03-2005

25-06-2008 kl. 15:31

"Op til 6.000 kr. pr. måned" - hvordan skal det forstås ?
Er der tale om en stor engangsbetaling først ?
Hvormange km. kører du ?
Er brændstof med i prisen ?
Hvad med din egen beskatning ?
Hvis det er uden engangsydelse, får du ikke meget bil til 6.000 kr., hvis den også skal køre............................

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

26-06-2008 kl. 17:07

Prøv lige at suse forbi Mercedes C-klasse også.... den lille af den fåes under den pris.... men hvor meget det er incl ved jeg dog ikke.... men bare lige et forslag.