Bilbasen Forum
Familiebil til 3 børn
Profil slettet
09-04-2007 kl. 12:16
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
10-04-2007 kl. 10:53
Alternativt kunne en Ford Focus være noget for jer.
MVH
Martin
Profil slettet
25-04-2007 kl. 09:12
Hvis I vil prøve en velkørende Ford Focus stationcar, så følg dette link. http://www.bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=742500293&source=1
Er I hurtige, finder vi en god pris:
mvh
Jacob Lund-Larsen
L-L@mail.tele.dk
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
27-04-2007 kl. 09:39
Jeg er enig med et tidligere indlæg i, at f.eks. en C4 Grand Picasso er en optimal bil til jeres behov.
Men desværre er den jo totalt urealistisk i fht. det budget på max. 150.000 kr, som I har lagt jer.
Focus C-Max og lignende biltyper bliver også anbefalet, og det er msåke også korrekt, hvis man kun ser på børnenes plads på bagsædet.
Men med alle tre bagsæder i brug, er der bare ikke ret meget bagageplads. Bagagerummet er simpelthen ikke langt nok.
Jeg vil klart mene, at en stor st.car af den normale type er det bedste valg for jer.
Det kunne være f.eks. en Peugeot 406, en Citroen C5, eller mit valg en Mondeo.
Her er der et kæmpe bagagerum, uden at gå på kompromis med bagsædepladsen.
I en Mondeo kan en voksen mand sidde med benene over kors på bagsædet.
Det skyldes ganske enkelt bilens store totallængde på næsten 5 meter.
Jeg kører selv i Mondeo, og jeg er meget tilfreds.
Bedre køreegenskaber fåes ikke i klassen, og jeg synes at både design og kvalitetsfornemmelse hører til bladt de bedste.
Sidst rettet: 28/4-08
Profil slettet
27-04-2007 kl. 11:12
Jeg ville kigge efter typer som Toyota Picnic eller Corolla Verso.
Joachim Hejslet Jørgensen
bruger siden
14-09-2006
30-04-2007 kl. 10:36
Vores børn bruger også alle 3 autosæde, og kan fint være der uden at sidde skævt. De har godt udsyn, da de sidder ret højt i forhold til ruderne. Forsæderne er super. Pladsen er god selv for høje mennesker.
Jeg var langt omkring i min jagt på en super familiebil, og faldt virkelig for Merivaens fleksibilitet. Den er en lille Zafira, med bedre brændstoføkonomi, og gode pladsforhold til 5!