Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Familiebil max. 50000... hjælp...

Profil slettet

Profil slettet

24-05-2011 kl. 01:57

Hejsa. Jeg håber på assistance til at finde en god pålidelig familiebil st. mpv. o.l. Vi er 2 voksne og 3 børn (3, 5, 7 år). Budgettet er lille max 50000 dkr, er der nogle der kan hjælpe/guide os..

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

24-05-2011 kl. 18:08

Tak for input...

Jeg må indrømme, jeg var lige forbi et par forhandlere idag og prøvekørte en megane scenic I fra 01. Den har kun kørt 89000 km, 1 ejer, service ok, Pava ok, pris 42800,- ........... lyder som et røverkøb, men kørte fint

I morgen skal jeg se på en Picasso årgang 0, 82000 km, 1 ejer, service ok, til 49900,-

Profil slettet

Profil slettet

24-05-2011 kl. 18:19

Dan Ravnefjord skrev:
Hejsa.
Jeg håber på assistance til at finde en god pålidelig familiebil st. mpv. o.l.
Vi er 2 voksne og 3 børn (3, 5, 7 år).
Budgettet er lille max 50000 dkr, er der nogle der kan hjælpe/guide os..

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/hyundai/matrix/15-crdi/703509

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

30-05-2011 kl. 11:02

Toyota Yaris Verso? http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/toyota/yaris-verso/13-sol/773238 her en 2006'ergodt lidt over dit budget men se på bytteprisen hvis du har bil selvfølgelig

husk ALTID at tjekke om der er 100% fuld servicebog i denne pisklasse specielt på en bil der er så ny som 2006) at bilen er undervognsbehandlet, attandremmen er skiftet ikke på tale i denne Yaris Verso da den ahr den kædetrukne VVT-I motor hvis undervignsbehandling i dette tilfælde ikke er sket nyligt så få en undervognsbehandling med i prisen, at bilen har få ejere, et lavt km tal (jeg ved ikke om 127.000 er et højt km tal for en 5 år gammel bil), om bilen har få ejere - 1 ejer er bedre end 4 ejere,INGEN RØG/DYR - meget vigtigt og vigtigst at bilen er godt velholdt

bemærk bagdøren på en Yaris Verso åbner som en alm. dør godt nok til højre så du kan ikke have fast træk på fordi det vil være i vejen for bagdøren så hvis du skal have træk på så er det et aftageligt træk der er tale om

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

30-05-2011 kl. 11:03

Christian Hansen skrev:
Toyota Yaris Verso? http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/toyota/yaris-verso/13-sol/773238 her en 2006'ergodt lidt over dit budget men se på bytteprisen hvis du har bil selvfølgelig

husk ALTID at tjekke om der er 100% fuld servicebog i denne pisklasse specielt på en bil der er så ny som 2006) at bilen er undervognsbehandlet, attandremmen er skiftet ikke på tale i denne Yaris Verso da den ahr den kædetrukne VVT-I motor hvis undervignsbehandling i dette tilfælde ikke er sket nyligt så få en undervognsbehandling med i prisen, at bilen har få ejere, et lavt km tal (jeg ved ikke om 127.000 er et højt km tal for en 5 år gammel bil), om bilen har få ejere - 1 ejer er bedre end 4 ejere,INGEN RØG/DYR - meget vigtigt og vigtigst at bilen er godt velholdt

bemærk bagdøren på en Yaris Verso åbner som en alm. dør godt nok til højre så du kan ikke have fast træk på fordi det vil være i vejen for bagdøren så hvis du skal have træk på så er det et aftageligt træk der er tale om

den Yaris Verso jeg lige har foreslået er en model med det syre Sol udstyr