Bilbasen Forum
Erfaringer med Ford Focus C-max
Jens Eskildsen
bruger siden
24-08-2012
06-02-2014 kl. 23:37
Det sidste indlæg jeg lavede var omkring Skoda Octavia, men grundet de mange svar jeg fik, er jeg blevet en smule lun på Focus C-max..
Først og fremmest vil jeg gerne høre om der er nogle som erfaringer med denne bil ? Har kig på en 1,6 Trend fra årgang 2004, den bil jeg har kig på har kørt 190.000 km, og er det evt. noget man skal holde sig fra, grundet km-tallet?
Hvor godt køre den? Jeg har ikke behov for en lynhurtig bil, men har brug for en bil hvor jeg kan have min familie med, og komme fra A-B med oppakning (barnevogn og 2-3 tasker).. Er der plads nok i den til det?
Samtidig vil jeg høre om nogle kender til prisen for service og reparation?
På forhånd tak! :)
Dette indlæg blev 06-02-2014 23:39 redigeret af dets forfatter.
T i
bruger siden
17-06-2006
07-02-2014 kl. 08:26
Så spørgsmålet er hvad du selv synes!
Personligt ville jeg mene at Octavia, Focus Astra etc i st.car. kunne være fine bud, men du kan jo også kigge på MPV'er.
Men at der ikke skulle være plads nok i en Octavia er jeg ikke enig i.
Men det er jo smag og behag (og afhængig af om man er to meter høj eller ej)
Profil slettet
13-02-2014 kl. 19:30
Bagagerummet fik jeg ikke kigget på, da C-max desværre var for dyr til os, i forhold til Focus som var på tilbud den gang.
Der er plads til barnevogn og tasker, det skal du ikke være bange for der ikke er, eller kan du kigge nærmere på en Thule Easybase, sådan en har jeg og den er rigtig lækker og giver ekstra plads inde i bilen. ( kræver anhængertræk )
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk