Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Er jeg gammel nok til en Passat CC?

Dennis Preuss Nielsen

Dennis Preuss Nielsen
bruger siden
15-06-2008

16-01-2009 kl. 14:42

Hvad syntes i. Er Passat CC lidt mere en gammelmands bil end en A4? Kan en 27 årig trille rundt i en CC uden at se lidt dum ud?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

16-01-2009 kl. 14:47

Umiddelbart passer 27 år bedst sammen med en Audi A4 i mit hovede, men det kommer vel også an på hvilken type man er. Men hvis du synes CC'en er fed, skal du da købe den :-)

Men hvad ved jeg? Jeg kører familiecontainer, og må nok betragtes som inhabil i denne sammenhæng ;-)

Peter Nyholm

Peter Nyholm
bruger siden
10-02-2006

16-01-2009 kl. 17:45

Hej Dennis

Jeg synes, at din CC er en fed sag. Sådan een ville jeg nok også overveje, hvis jeg var i dine sko. Men hvis du vil have en fed og hurtig coupe, så køb en let brugt Alfa GT 3,2 - verdens bedste motor, fedt design og rimelig god plads og en fantastisk pris i disse finanskrisetider.

Vil du have en bil med stil til een i din alder, så er det vejen frem, selvom den bruger lidt meget benzin...

Profil slettet

Profil slettet

16-01-2009 kl. 17:55

Passat CC tilhører den type bil man køber mere med hjertet end med hjernen, hvis du spørger mig..

Jeg siger: Hvis du er faldet pladask for Passat CC, så køb den! Op i r.... med om den passer til din alder, om den er "morfar" i dine venners øjne osv., det er alligevel ikke deres bil!

Hvis du ender med at købe en A4, en 3'er serie coupé eller noget andet fordi det er mere "rigtigt", og du så bagefter går og sukker efter en Passat CC alligevel, ja, så vil du nok ærgre dig?

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

12-02-2009 kl. 10:12

Hej Dennis.

Hvad SKER der for dig :-)

Ja, undskyld, men hvad er der galt i at: VÆLGE DEN BIL DUKAN LIDE.

Er du så usikker at du skal have alle mulige tilfældige mennesker til at fortælle dig have du bør købe ??

I mine øjne så ser de folk der køber bil efter hvad andre syntes "lidt dumme ud".

Dennis, mit råd til dig er: Tag ud og prøv begge biler og kig grundigt på dem ( Den type bil vælger man altså også efter udsenet) derefter køber du den bil du bedst kan lide og så F--- hvad alle andre mener.

God fornøjelse

Profil slettet

Profil slettet

12-02-2009 kl. 20:11

HALLO nej du er sgu ikke for gammel til en Passat CC...
Hvis du har midler og muligheder for at køre i sådan en
vogn så smil. Det er fanme en KONGEVOGN..
Håber jeg blir ejer af en engang..
Har kun kørt i en nogle gange..

Michael N

Michael N
bruger siden
06-04-2005

12-02-2009 kl. 21:33

Kørte ved siden af en Passat CC idag igennem byen - det er en smuk bil jeg kunne godt glemme at det var en "Folkevogn" som ellers ikke er min kop te ren design mæssigt.

Men køb en CC hviscdu vil går du op i hvad andre tænker om din bil så virker det alligevel ikke at købe en cool bil

Profil slettet

Profil slettet

12-02-2009 kl. 22:10

selvfølgelig er du ikke for ung til en passat CC - Jeg er 22 og købte min dejlige passat (dog ikke en CC) da jeg var 20...

Det er en lækker bil med et godt design! - og meg lidt alufælge og solfilm så går det også.... : - )

Profil slettet

Profil slettet

13-02-2009 kl. 12:54

Morfar over en CC?? - hvad er der så over en Ford "Sofus" - ??

Profil slettet

Profil slettet

13-02-2009 kl. 18:50

Jeg fik min CC den 7. juli 2008 og den vækker virkelig opsigt (også i Tyskland) brillantsølv, glastag, lys læder og DSG - 2,0 CR Diesel 140 HK ren køreglæde og et gennemsnit på 17,4 - og så de anerkendende blikke fra de unge - er selv +50 - lydløs og ligger som sømmet til vejen - har tidligere kørt AUDI - det er kvalitet, men VW følger fint med her