Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

EFTERLYSNING af forulykket Kia Picanto!!!!!

Simon Kirketerp

Simon Kirketerp
bruger siden
06-01-2004

09-06-2008 kl. 14:08

Hej.... Jeg håber, at der er nogle brugere her på bilbasen, der kan hjælpe mig. Jeg er igang med at skrive artikler om den danske bilsikkerhed. I den forbindelse vil jeg gerne i kontakt med nogen, der har oplevet at forulykke i en KIA Picanto med personskade som en følge af dette. At det netop er "KIA Picanto-ulykker", at jer søger, skyldes at den scorer relativt lavt i diverse sikkerhedstests. Så har du selv været ude for en ulykke, eller kender en der har, vil jeg meget gerne i kontakt med dig. På forhånd tak. Kontakt: simon_kirketerp@hotmail.com eller tlf.: 28721047

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Simon Kirketerp

Simon Kirketerp
bruger siden
06-01-2004

09-06-2008 kl. 18:44

Nej, men det vil jeg da prøve. Tak for forslaget.

mvh

Simon

Profil slettet

Profil slettet

09-06-2008 kl. 20:12

Du kan også prøve at spørge på kiaklub.dk

Simon Kirketerp

Simon Kirketerp
bruger siden
06-01-2004

09-06-2008 kl. 23:51

Jo det kan du godt have ret i. Men det drejer sig på ingen måde om at Picanto´en skal hænges ud som syndebuk. Min vinkel er, at jeg ønsker at belyse den reelle forskel på skaderne i en ulykkessituation, alt efter om man sidder i en bil der har modtaget tre eller fem stjerne i en crashtest.

Derfor er det nødvendigt at have nogle ulykkesituationer, hvor der reelt er sket personskade, så det kan vurderes om dette også ville være tilfældt, såfremt den tilskadekomne havde befundet sig i en bil som har modtaget fem stjerner i en crashtest.

Mvh

Simon Kirketerp