Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
brændstof økonomi VW Caravelle
Profil slettet
16-12-2008 kl. 16:41
Hej alle!
Er der nogen der ved, hvordan brændstoføkonomien og grønafgift/ vægtafgift er i en Caravelle diesel og benzin???
Vi overvejer hvillken bil/bus der er bedst til 2 voksne, børn på 6,3 og snart et sæt tvillinger!!!
Kan det mon betale sig med en 10 pers. og 2 gange buskort??
Profil slettet
16-01-2009 kl. 08:10
husk lige alle de begrænsninger der følger med en 10 personers bus. Du må bla. kun køre med din familie, ikke venner eller andet. du må ikke ændre på indretningen af bussen, der skal altid være de 10 sæder.
har også hørt der har været problemer med kørsel i udlandet pga. der er plads til 10 personer, selvom den er en personbil herhjemme bliver den katagoriseret som en stor bus i udlandet med dertil hørende regler som fartskriver og max hastighed.
det er hvad jeg lige kan huske, da jeg stod med en billig 10 personers bus for et par år siden
har også hørt der har været problemer med kørsel i udlandet pga. der er plads til 10 personer, selvom den er en personbil herhjemme bliver den katagoriseret som en stor bus i udlandet med dertil hørende regler som fartskriver og max hastighed.
det er hvad jeg lige kan huske, da jeg stod med en billig 10 personers bus for et par år siden