Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Billigste privatleasing??

Profil slettet

Profil slettet

23-01-2010 kl. 13:39

Hej Folkens.. Jeg står i den heldige situation at jeg langt om længe har fået lærerplads, det knapt så heldige er at det ligger i Ejby og jeg selv bor i Kbh, det betyder at jeg hver morgen skal transportere mig selv 40 km hver vej hver dag! Offentlig transport er selvfølgelig en mulighed, men det er virkelig besværligt at skulle komme derud om morgenen, busser og tog passer helt af H til.. Derfor overvejer jeg at købe eller lease en lille bil.. Og mine behov er virkelig begrænsede.. Jeg skal faktisk bare kunne komme frem og tilbage det er det eneste! Jo billigere bilen og leasingaftalen er, desto bedre.. Ved også godt at den selvfølgelig helst skal kunne kører langt på literen osv, men alt skal helst bare være super billigt, og bilen i forhold til størrelse er der på ingen måder nogen krav til.. Det vigtigste er at det alt i alt er det billigste man kan trække op af hatten..! Har dog ingen anelse hvor jeg skal kigge eller lede for at finde et godt tilbud.. Er der nogen der kan hjælpe?! Mvh og på forhånd tak.. Jesper

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

23-01-2010 kl. 14:36

Tak for det hurtige svar..
Det ser jo rigtig fint ud alt sammen, men nu kan jeg jo regne ud at jeg skal køre omkring 82.000 km i den periode, og her skriver du at man kan køre 45.000, hvad gør man så? Ekstra pris pr, km udover eller hvad? Og i så fald hvad løber det så op i? Og kan det måske ikke bedre betale sig at købe en brugt bil når det kommer til stykket?

Mvh Jesper

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

23-01-2010 kl. 16:46

Du kan bl.a. søge her på bilbasen, under fanen "find din bil".

Men fleggaard.dk kan du også finde tilbud på diverse biler.

Fiat har også billige tilbud lige pt.

Evt gå ind på de forskellige mærkers hjemmesider, der kan man jævnligt finde fornuftige tilbud.

Flexleasing kunne også være et alternativ...

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

23-01-2010 kl. 21:09

Hvad må det hele koste med forsikring , grønafgift mv ???
Eller sagt på anden måde, hvad har du af beløb pr. mdr??

Profil slettet

Profil slettet

26-01-2010 kl. 16:33

Hey.. Det lyder jo faktisk som om det er noget man kan betale sig fra.. Hvor har du set sådan et tilbud?

Mvh Jesper