Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Billån (Audi A6)?
Profil slettet
28-07-2009 kl. 20:11
Hej
Jeg har kigget på en Audi A6 2.4 Multitronic årg. 2005. (Ny model).
pris 299.000
kørt ca. 130000 km
hvad er den bedste finansiering på denne bil?
Løbetid?
Et sidste spørgsmål. Hvem er billigst på billån.
Har hørt der er en masse som tilbyder langt bedre billån and f.eks. ens egen bank.
Tak
sp Spanggaard
bruger siden
05-03-2007
05-08-2009 kl. 12:12
www.diba.dk er bestemt konkurrecedygtige med nogle af markedets laveste billån
Profil slettet
05-08-2009 kl. 12:19
Har du fast ejendom er det billigste et realkreditlån. Ellers vil jeg også foreslå dig at kigge forbi DIBA´s hjemmeside. Er du medlem af FDM kan du evt. sammenligne priserne fra DIBA med Lån & Spar Bank´s.
Mybanker.dk og Penge.dk har oversigter over billige og dyre billån.
Mybanker.dk og Penge.dk har oversigter over billige og dyre billån.
H P
bruger siden
06-01-2004
05-08-2009 kl. 12:24
Hej Rasmus.
den BEDSTE financering ? Tjaa, du kan jo få nogle tilbud, de er faktisk ret nemme at sammenligne, da alle skal oplyse ÅOP= årlige omkostninger i %, du skal bare vælge det tilbud med det laveste tal :-)
Vedr. løbetid, så afhænger det hvor meget du kommer til at køre i bilen, jeg vil anbefale dig at afdragsstørrelse/løbetid og værditabet følges ad, på den måde sikrer du dig imod økonomiske overraskelser den dag bilen skal sælges igen.
den BEDSTE financering ? Tjaa, du kan jo få nogle tilbud, de er faktisk ret nemme at sammenligne, da alle skal oplyse ÅOP= årlige omkostninger i %, du skal bare vælge det tilbud med det laveste tal :-)
Vedr. løbetid, så afhænger det hvor meget du kommer til at køre i bilen, jeg vil anbefale dig at afdragsstørrelse/løbetid og værditabet følges ad, på den måde sikrer du dig imod økonomiske overraskelser den dag bilen skal sælges igen.