Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Bedste bilkøb til ca 350.000

Profil slettet

Profil slettet

07-03-2008 kl. 12:06

Jeg søger den bedste/mest økonomiske/mest plads/bedste gensalgsværdi st.car - kørsel ca 20.000 km om året(privat) - har selv set mig lidt lun på passat st.car blue motion, men ved ikke...er der nogen der måske har nogle bedre tilbud? bilen må max være 1-3 år gammel

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

07-03-2008 kl. 13:38

En VW er en fin bil. Ingen tvivl om det. Men hvad skal slå den? Du skriver selv en række ting op - bedst, mest økonomisk, mest plads, gensalgsværdi.

Nogle vil sige at gensalgsværdien er bedre for en Toyota.
Andre vil sige at en Ford Mondeo har bedst plads.
Andre igen vil sige at en Alfa Sportwagon kører bedst.
osv...

Om nogen kan slå passaten afhænger jo så af hvad du prioriterer højest af disse.

Profil slettet

Profil slettet

07-03-2008 kl. 14:42

Hej Anders

Se lige denne artikel
http://www.bilmagasinet.dk/article/21640
Og det er fra Bilmagasinet som jo ellers plejer at være vilde med VW generelt og med Passat i særdeleshed..!!

Det lader til at Bluemotion modellen, måske ikke helt holder hvad den lover, men hvordan BilMag. kommer så langt ned i en 105 HK diesel virker besynderligt.

Som Jan Nielsen beskriver findes der modeller der hverisær slår Passat´en indenfor bestemte områder...men måske kombinationen i Passat er den bedste....The choice is yours.

Sidst rettet: 7/3-08

nikolaj Sunesen

nikolaj Sunesen
bruger siden
06-01-2004

08-03-2008 kl. 07:37

der findes da alternativer - eksempelvis ford focuc stc diesel eller den lidt dyrere Volvo V50 diesel, men sandsynligsvis bedre gensalgværdi. Disse biler kan du få nye med fabriksgaranti ..

Profil slettet

Profil slettet

08-03-2008 kl. 16:38

desværre er den for dyr for mig idet jeg snart også skal købe hus, men tak for tilbudet...

Profil slettet

Profil slettet

08-03-2008 kl. 16:40

findes den her på bilbasen? venligst skriv link så kan jeg se på det....

Profil slettet

Profil slettet

09-03-2008 kl. 13:55

Du kunne jo ogeså købe en fabriksny Opel Vectra Wagon 1,9 CDTI 150 hk. Den kan du få for de penge og der er masser af udstyr i den.