Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Audi A4 og Barnevogn

Glenn Larsen

Glenn Larsen
bruger siden
11-11-2008

22-06-2010 kl. 20:50

Halløj. Er lidt bekymret for om jeg kan have en Emmaljunga big star supreme som den så flot hedder vores barnevogn i en audi a4 sammen med bagage.. JEg har kig modellen fra 99-03 eller skal jeg op i en A6 for at have plads??? Hvordan med plads generelt i A4 og hvilken motor skal jeg vælge med??? det skal være diesel...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

22-06-2010 kl. 23:07

Nu formoder jeg det er en avant du har kig på.?
Men der er ikke synderligt god plads i en A4 avant. Den er noget mindre end f.eks Ford Focus i kabinen og bagagerummet, selv om bilerne er nogenlunde lige store. A4 er jo mere en livsstils-st.car hvor der er lagt vægt på helt andre ting end det praktiske.
Men lidt held kan du måske godt få presset en barnevogn ind i en A4, men så er der så også lige alt det andet habengut der skal med når man har børn i den alder.
Jeg tror i vil blive mere glade for en A6-avant i stedet for. Den er altså en del større. Og vil bedre kunne leve op til jeres behov.

MHT motor, så er det jo et spørgsmål om temperament. Men jeg ville nok nappe 1,9 tdi med 130 hk. Der er kræfter nok til bilen, samtidig med at i kan opnå fornuftig økonomi

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg