Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Tilkøb ikke DBA-annonce via. Bilbasen!

Jacob Frydenlund Michelsen

Jacob Frydenlund Michelsen
bruger siden
27-08-2003

05-01-2012 kl. 09:59

Lad være med at lade Jer narre af Bilbasen "tilbud" om at få jeres annonce vist på Den Blå Avis. "Servicen" koster det samme som en annonce oprettet direkte på DBA's hjemmeside, men du modtager et ringere produkt ved at gøre det hos Bilbasen. Mest nævneværdig forskel er at du går glip af muligheden for chat med potentielle købere af din bil. En funktion som efter min erfaring fremmer muligheden for salg betydeligt. Denne feature har du ved køb af annonce direkte på DBA, men ikke ved tilkøb på Bilbasen. Derudover er opdateringen mellem Bilbasen og din annonce på DBA håbløst langsom. Så opret dine annoncer seperat.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Serg H

Serg H
bruger siden
27-11-2004

05-01-2012 kl. 10:05

jamen hvorfor bruger du stadig bilbasen og dba?

tusinder og tusinder har allerede flyttet deres announce med dansk.registreret bil til mobile.de. Bare vælg Danmark. og vupti:-)

Vi skal alle flytte derud!

P.S. og det er gratis, hurtigt og mega gut!

Niels Kristian Larsen

Niels Kristian Larsen
bruger siden
16-06-2011

05-01-2012 kl. 13:28

Og hvor er så lige man finder Danmark ;-)

jeg kan finde Polen, England, Spanien m.fl.

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

05-01-2012 kl. 13:41

@Jan Vi tilbyder at komme på DBA for at spare tid, da man kun skal indrykke og vedligeholde sin annonce ét sted - det er med andre ord en nem og tidsbesparende måde for dig at ha' din annonce på begge steder. Vi tager naturligvis dit input til efterretning - gennem dialog bliver vi alle klogere :-)

R P

R P
bruger siden
19-09-2003

05-01-2012 kl. 19:03

Jeg kan kun tilslutte mig annonceringen på mobile.de - betydeligt mere professionelt , langt bedre funktionalitet...ja, og så er det gratis:-)

Dette indlæg blev 24-01-2012 13:48 redigeret af Bilbasens moderatorer.