Bilbasen Forum

Profil slettet

Profil slettet

24-02-2007 kl. 09:41

1. At kunne se sine egne spørgsmål i "spørg bilpanelet" under "din bilbase". Få mail når der er svaret. Forresten fin idé ellers. 2. At kunne søge på specifikke krav under "find din bil". Her mener jeg at kunne bruge checkbokse til at f.eks. vælge soltag osv. Det er omstændigt først at kunne vælge ét krav ad gangen på søgeresultatet. 3. Ikke vis biltests (pdf dokumenter) på selve siden. Den gamle liste var bedre. 4. Hele grundstrukturen trænger til en makeover. Evt. betal for en konsulent fra mobile.de eller lignende hvis erfaringen mangler. 5. Når folk ikke kan finde ud af bruge funktioner så er der altså noget galt med brugervenligheden. KIS (keep it simple). Som nævnt før af andre ville det bedste være at sætte det gamle bilbasen op igen og starte komplet fra bunden på en testserver. Få alt testet igennem før i går live. Det hele virker desværre amatøragtigt. Og i tjener jo penge på reklamer og abonnementer. I bliver simpelthen nød til at bruge pengene på det. Hvis folk ikke brød som om bilbasen ville de jo holde sig væk og sitet ville gå nedenom og hjem. Så jeg ville se det som en positiv ting at folk viser interesse, om end negativ. Potentialet er her. ps: hvad med nyt logo?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

J J

J J
bruger siden
06-01-2004

24-02-2007 kl. 11:39

Kan ikke helt forstå ideen med at ændre en god side der fungerede godt.

På den gamle bilbase var jeg daglig bruger, elsker at sidde og surfe rundt og kigge på biler, og mange gange har det også resulteret i bilhandler :-)

Nu har jeg helt opgivet at bruge siden på grund af ekstremt lange søgetider, og mange ireterende fejl.

Er bestemt helt enig i at den gamle side bør sættes i drift igen, inden for mange skræmmes væk.

Sidst synes jeg at det er ærgeligt at bilbasen ikke vil høre på os brugere, jeg har tidligere skrevet med dem om at indsætte en funktion så man kan afkrydse hvis ikke man ønsker at se biler hvor prisen ikke er anført, men det ønskede de ikke at tilføje. Det er ærgeligt hvis man fks. ønsker at se hvilke Audier man fks. kan få optil 300.000, så er jeg egentlig ret ligeglad med alle de biler der ligger på langt over 500.000, men hvor der blot er angivet ring for pris.

Håber snart siden er oppe at køre igen

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg