Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Lad de gamle indlæg dø i fred...

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

08-09-2007 kl. 09:48

Hej. Før man svarer på et indlæg, er det måske lige en god ide at se på, hvornår det oprindelige indlæg er oprettet. Det giver jo ingen mening at genåbne indlæg, som ofte er mere end et år gamle. Se f.eks.: http://www.bilbasen.dk/Forums/ForumReadPost.aspx?PostId=21371&Page=1 Her spørger en bilbasen-bruger til erfaringer med en Suzuki Wagon R+ Det er der absolut ikke noget galt i - det er jo det forummet er her for. Men spørgsmålet er nu 2 år gammelt, så hvorfor dog genåbne det og komme med svar nu? Mon ikke denne bruger for længst har beluttet sig for, om han ønsker at investere i en Wagon eller ej. For god ordens skyld, så tjek lige oprettelsesdatoen, før et indlæg besvares.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

10-09-2007 kl. 09:55

Hej Søren

Må vi andre brugere ikke også lære lidt..?
Jeg bruger peronligt bilbasen.dk til at finde så mange info. som muligt vedr. mine overvejelser og spørgsmål.
Selvom et indlæg er mere end 1 år gammelt kan et nyt svar udemærket indeholde "guldkorn".

mvh Kim

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

10-09-2007 kl. 17:16

Hej Kim.

Det har du selvfølgelig ret i.
Der findes mange gode informationer herinde, som dog kan være lidt svære at finde frem pga. den manglende søgefunktion.
Men der er jo heller ikke noget problem i, at man kan se i alle de gamle indlæg, selvom jeg ikke synes, at man børe svare på dem.

Problemet er jo, at hver gang en bruger svarer på et gammelt spørgsmål, så rykker den forreste på listen over emner, og dermed forsvinder helt nye og mere relevante spørgsmål ud af listen.

Profil slettet

Profil slettet

11-09-2007 kl. 08:09

Hej igen Søren

Enig....en forbedret søgefunktion vil gøre hhv. dit og mit standpunkt overflødigt..

mvh Kim