Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Foto problemer? Km afstand?

Profil slettet

Profil slettet

25-02-2007 kl. 12:29

Hej alle Er jeg den eneste der syntes bilbasen virkelig er blevet dårlig og den kører slet slet ikke optimal ???? Jeg har betalt for min annonce og der er MANGE flere end mig der har det og så vises der ikke fotos, jeg syntes et eller andet sted at personerne bag denne bilsite skylder os en forklaring og en erstatning på vores betalte annoncer som IKKE virker optimalt. Der ud over syntes jeg virkelig også det er dårligt at man ikke kan bruge den fonktion hvor man kunne trykke på km knappen og afstanden kom fra fx. km 0 - Km 10 - Km 14 - Km 24 - km 35 - km 77 og frem. Jeg er ikke selv intreseret i biler der holder km 350 herfra hvor jeg bor. Syntes et eller andet sted at siden skal kører om og os der har betalings annoncer skulle have vores penge tilbage eller annoncen skal forlænges når ALT virker og kører som det skal. Glæder mig til at høre hvad jeres meninger er.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

26-02-2007 kl. 11:17

Jeg kan virkelig ikke se hvorfor de ikke kan lave om på systemet ang sådan man kan trykke på km og bilerne kommer i rækkefølge altså, 5 km herfra - 10 km herfra - 36 km herfra og videre.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg