Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Yderst behagelig læsning
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
20-06-2007 kl. 10:57
Jeg har længe været mest til tyske biler, selvom jeg har ejet både tyske, franske, italienske og japanske.
Men hvor er det dog egentlig rart endeligt at få bekræftet, at den tid, hvor japanerne lå foran tyskerne på kvaliteten, er overstået.
Statistikken taler sit tydelige sprog.
Jeg glæder mig allerede til min næste tysker..
http://fpn.dk/motor/bil/article72406.ece
http://fpn.dk/archive/00009/ADAC_fejlstatistik_9929a.pdf