Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

VW Phaeton bagklap problem

Kåre Simonsen

Kåre Simonsen
bruger siden
05-08-2005

03-01-2010 kl. 14:10

Hej Jeg har haft en V6 benzin fra 2003 en måneds tid. Fantastisk velkørende bil, som nu kan købes til rimelige penge. Havde hørt der kunne være problemer med elektronikken, og nu er det første problem kommet. Der er en servoåbning af bagklappen, som pludselig ikke virker (åbnede dog ikke helt op, men løsnede kun klappen). Der lyder et lille klik, men intet sker. Bagagerummet kan dog åbnes med nøglen. Har set om sikringen er i orden, men svarende til hvor den skulle være, er der ingen sikring i (og der har heller ikke været en). Er det så heldigt, at der er en som lige ved, hvad der kunne være galt eller må jeg gå den tunge gang til SMC med deraf følgende formentlig store regning? Godt nytår. Kåre

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

03-01-2010 kl. 18:27

Nu er du sikker på det ikke bare er fordi det er frostvejr at den binder lidt ?

Jeg ville undgå SMC biler, find et andet værksted, evt. toyota, de laver alle mærker med den gode service som toyota står for.

M. Mikkelsen

M. Mikkelsen
bruger siden
19-08-2008

05-01-2010 kl. 09:58

Jeg vil anbefale dig at tage et kig på vwvortex.com, i deres forum er der et decideret Phaeton forum hvor fagligheden er meget høj. Lige præcis Phaeton forummet har en mængde enthusiaster som fortæller/logger om hver eneste lille ting bilen gør, både positivt og negativt.
Her et et direkte link til forummet: http://forums.vwvortex.com/zeroforum?id=112

Tillykke med bilen ellers, det er et fantastisk køretøj!