Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

vw en dårlig ide?

Profil slettet

Profil slettet

12-02-2007 kl. 13:36

Tja, jeg vil ikke begynde at rakke ned på Vw - det er der altid nogen herinde der bliver skræmte over. Hvis jeg var dig, ville jeg prøve en anden forhandler ASAP!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

12-02-2007 kl. 19:21

Har prøvet hos et autoriseret værksted tæt på hvor jeg bor. De gav aldrig en klar tilbagemelding, selvom jeg var forbi 5-6 gange. Det var derfor jeg kørte tilbage til der hvor jeg købte den.

Profil slettet

Profil slettet

12-02-2007 kl. 20:00

Der er ingen forhistorie og bilen var ny da jeg købte den. Hvor kan man kontakte importøren? Jeg er lidt træt af at det er den uheldige og tilfældige vw medarbejder man skal snakke med. De har jo en fælles servicepolitik og garanti. Har spurgt hvem jeg kan kontakte centralt, men det ved de ikke. Har fornemmelsen af at servicen i høj grad afhænger af den enkelte forhandler.

Profil slettet

Profil slettet

12-02-2007 kl. 23:46

Har læst anden tråd om vw og problemer og har selv erfaringer i den retning desværre. Købte en ny polo tdi for et år siden og har igennem et halvt år forøgt at reklamere at der er rudelim på lakken og gummilisten derfor ikke slutter tæt. SMC i Odense hvor jeg købte bilen, har nu afvist at dække det indenfor garantien, da den type fejl kun er dækket hvis man melder de indenfor de første 10.000 km? Det antal kilometer havde jeg kørt efter halvanden måned og på grund af meget arbejde ventede jeg til første service. Har bedt om at få deres afvisning skriftligt, men det bliver nægtet og de siger at jeg må gå rettens vej hvis jeg vil have dem til at opfylde deres to års garanti. Det er virkelig ærgeligt at der skal bruges så meget tid på ingenting. Man bør grundigt overveje at købe en vw, medmindre de da begynder at lave fejlfri biler.