Bilbasen Forum
Volvo S80
Henrik M.
bruger siden
20-02-2005
26-01-2007 kl. 10:46
Profil slettet
Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003
29-01-2007 kl. 08:31
Profil slettet
29-01-2007 kl. 11:37
Som der bliver skrevet, så er det mest sandsynligt det er de forreste stabilisatorstænger (forbinder krængningsstabilisatoren med forhjulsophænget) der er slidte i kugleleddet. Udskiftes ret nemt, så hvis du er bare luidt fiks på fingrene er det simpelt gør-det-selv arbejde. Typisk sliddel på alle forhjulstrækkere uanset mærke. De kan fåes både origianle og uoriginale. Uoriginale i god kvalitet kan fås til ca. kr. 250,- pr. stk. beregn ca. 15 min. pr. side til udskiftning.
mvh
Jes
Profil slettet
29-01-2007 kl. 13:19
Tak for det konkrete svar.
Ville ikke selv kommentere på Ejnars svar...
mvh Peter
Profil slettet
13-02-2007 kl. 16:20