Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

vil bilforhandlere sælge en bil?

michael holm

michael holm
bruger siden
22-01-2006

22-09-2009 kl. 21:28

jeg undrer mig, Jeg har besøgt to skodaforhandlere for at få et bud på en ny octavia med udstyr. Har sendt dem en mail og har nu efter en uge intet hørt. Jeg troede, at bilfolket gerne vil sælge i disse dage....

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

23-09-2009 kl. 11:22

Prøv at sende en mail til Palle i Randers - han er god og billig.

René Valin

René Valin
bruger siden
01-02-2004

23-09-2009 kl. 11:46

Hvem er Palle i Randers??? Kender kun en Lars og Søren ,-))

Profil slettet

Profil slettet

23-09-2009 kl. 12:20

hos en SMC forhandler. Må de ligge som de har redt!

Til Renë: Palle er Skoda Forhandler i Randers og ud fra egen erfaring har han nogle yderst konkurrencedygtige priser.

sp Spanggaard

sp Spanggaard
bruger siden
05-03-2007

28-09-2009 kl. 14:31

Op af sofaen og ned til forhandleren og ud på en prøvetur. Start med at vise din interesse ansigt til ansigt og få den personlige kontakt. Det vil forhandleren til at tage din interesse seriøst.

De fleste mennesker - herunder sælgere - anser sms og email uden forudgående personlig kontakt som useriøst.

Profil slettet

Profil slettet

28-09-2009 kl. 14:52

Hej Michael,

kan godt forstå at du undrer dig, og det er med rette.

En proffesionel sælger vil ringe dig op med det samme, og hører mere til dit aktuelle behov, eventuelt kunne han tilbyde andet udstyr osv. osv.,
men må desværre erkende at ordet proffesionel sælger sjældent findes i bilhuse, det kræver min. 10-15 år i marken.

For nylig vil jeg hører nærmere på ny Audi (kører Audi idag),
sælger blev ved med at spørge hvilket firma jeg kom fra, endda til trods for at jeg har fået serviceret alle mine Audi, Vw igennem tiden i dette bilhus, + knægten var så arrogant at jeg knap måtte prøve en tur i en ganske alm. A4 2,0TDI - jeg var chokeret over behandlingen, men privat kunder kan åbenbart ikke købe ny Audi i dette bilhus -
Så ham på Ro's torv, Roskilde i fredags, ude blandt alm. mennesker for at sælge Audi - det er salgs uddannelse, men han kan nok ikke stå der i 10 år.

Profil slettet

Profil slettet

28-09-2009 kl. 19:35

jeg tror ikke at de har så travlt, der er utroligt mange åbne huse for tiden