Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Vedr. Forskel på Mondeo Trend & Ghia årgang 2002

Profil slettet

Profil slettet

03-01-2008 kl. 16:17

Hvor meget udstyr har Ghia mere end Trend

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

03-01-2008 kl. 16:48

Det som jeg forespørger, er som standard udstyr hvad Ghia har mere end Trend, da Ghia er 15.000 kr dyrere end Trend fra ny.

Profil slettet

Profil slettet

03-01-2008 kl. 17:19

Tak for linket Tomas Larsen , var lige det som jeg kunne bruge.

Bo Klokkeriis

Bo Klokkeriis
bruger siden
04-02-2004

04-01-2008 kl. 10:14

Ja det er som Tomas skriver meget forskelligt hvad for udstyrs pakker de leveres med, min er en Trend men også med læderstue, fartpilot samt ST200 kit (skørtesæt), som er monteret fra fabrikken.

Nogle Trend modeller har også regnsensor og automatisk nedblændig af bakspejl, udover det veludstyrede Trend niveau som er den mellemste udstyrs pakke.

Jeg har lidt på fornemmelsen at den eneste forskel på Ghia pakken kontra Trend er træindlæg samt det fine emblem på dørstolpen.

Profil slettet

Profil slettet

04-01-2008 kl. 10:32

Ifølge Tomas oplyste link er forskellen dette her, men ved så ikke om det kun er for den sidst nye model der er udkommet.
Ur baggrund - Sort med chrom krans
Bakspejl med automatisk nedblænding
Dørtrinsbeskytter foran i rustfri stål
Tripcomputer
Kortlamper og lys i fodrum foran
Loftlys - bag
Indstigningslys i sidespejle

Bo Klokkeriis

Bo Klokkeriis
bruger siden
04-02-2004

04-01-2008 kl. 15:02

Ja der kan du se min Trend har loftlys bag samt tripcomputer, jeg tror ikke du kan bruge listen til ret meget da de er meget forskellige de Mondeoér som er til salg, yderlig er nogle importeret fra Tyskland med en hel anden udstyrspakke

Sidst rettet: 4/1-08

Profil slettet

Profil slettet

05-01-2008 kl. 13:56

Jo jeg er på udkik efter en anden Mondeo, men det skal være benzin model Trend eller Ghia årgang 2002, hvor min egen Mondeo skal indgå i handelen hvis den ikke bliver solgt privat først.