Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Utroligt smålig !
Profil slettet
11-11-2009 kl. 15:23
Ja så fik jeg prøvet at få slettet indlæg, pga der måske var lidt salgsannonce over mit indlæg, men i guder har squ da betalt bilbasen og dens såkaldte medarbejdere for at have bilen til salg under private. Endda for anden gang i år. Nej bilbasen skulle nok hellere koncentrer sig om svindel annoncer mv. Men de gaver har de åbenbart ikke. Plus det faktum at man her bliver meldt pga andre sidder med lidt ondt i røven, sikkert også pengepungen. Men jeg skal nu nok få solgt min fine C-max. Tror ikke jeg en anden gang vil købe annonce på bilbasen. Minder snart om den blå avis og et internet chat/dateting forum.....Fortsat god dag
Profil slettet
11-11-2009 kl. 17:24
Tror ikke lige du er i stand til at kommentere på disse ting, du har jo ikke ved selvsyn set linket.....Henviste til bilbasens salg under private idet der dukkede en måske op, som måske var int. Tidligere handlede det om hvad jeg kunne få for en sådan bil...Såh ....Men du er vel også en af dem der sidder og venter på at brokke dig.....Opfører mig altid pænt, men finder mig ikke i hvad som helst. Er det dig "far" .....
Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006
11-11-2009 kl. 20:53
Hvor er det synd for dig Thomas!
Men Bilbasen har bare gjort hvad alle vi andre sætter pris på, nemlig at slette indlæg som bare vil sælge en bil.
Find dog et andet sted til dine smålige kommentarer.
Men Bilbasen har bare gjort hvad alle vi andre sætter pris på, nemlig at slette indlæg som bare vil sælge en bil.
Find dog et andet sted til dine smålige kommentarer.
Profil slettet
11-11-2009 kl. 23:11
Hej Carsten. Det er jo sikkert med forskel med hvad og hvordan man mener man opfører sig.....men manden startede jo selv lidt perfid ud med overskriften "utroligt smålig...af dig" og at jeg jo skulle huske at opføre mig ordenligt...ja så kunne jeg ikke lige dy mig. Men klart at regler som hovedregl skal overholdes, var først efter jeg havde lavet inlæg jeg så at man ku blive slettet, hvis det indeholdt en slags salgs annonce. Er selvfølgelig min fejl. men tråden startede med at jeg fortalte om bil og hvilket udstyr den har, og om nogle herinde vidste hvad man evt. ku få for den, og om nogen evt. var int. Der henvendte sig så en, men jeg nævnte på indlæg at bilen nu kan ses på salg private her på bilbasen. Regler er regler, ved jeg godt. Har bare tit set nogle på her på forum forsøge at platte og snyde folk med mindre eller ingen bilviden til at købe deres bil. Synes jeg er forkastelig, der blandede jeg mig også, og skrev til manden at jeg ikke synes det var smart at forsøge at snyde et ungt par til at købe hans bil til en pris tæt på nypris. Ja så blev min kommentar squ også slettet, og ja jeg tog mig lige til hovedet engang. Og ja du må gerne kalde mig hidsig, bare ikke tidlig op om morgen. Går selv ind for seriøse indlæg, men har tit haft problemer med at bilbasen ikke servisere deres systemer, så tingene ikke virker, plus det faktum at jeg bliver slettet, selv når jeg forsøger at hjælpe nogle herinde fra plat og svindel. Men man kan jo se forskelligt på tingene.
og Carsten jeg undskylder mit sprogbrug
Mvh
Sidst rettet: 11/11-09
og Carsten jeg undskylder mit sprogbrug
Mvh
Sidst rettet: 11/11-09