Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

toyota m/ fejl !!!!

Leon Bjerregaard

Leon Bjerregaard
bruger siden
13-08-2005

31-12-2006 kl. 09:32

Ku, det mon tænkes at det var en fejlleverance af F...... pærer, der ved en fejl var havnet på et sagesløse toyota værksted. Ku ikke la være, Kære alle sammen GODT NYTÅR

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kim Kristensen

Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004

31-12-2006 kl. 13:14

Det er god værkstedshumor Steffen S. og selv Ole O. ville trække på smile båndet, rigtig godt nytår til dig og andre der hænger ud her.

Med venlig hilsen Kim K.

Bort set fra det har Toyota været på banen for et år til halvandet siden for at fortælle at de godt ved de skal forbedre deres kvalitet, så der er noget om snakken. De har de sidste år haft svært ved at hænge på helt i toppen, selv om stadig ligger pænt. Jeg tror nu ikke de som sådan er blevet dårligere, men konkurrenterne er nok bare blevet bedre.

Med venlig hilsen Kim

Martin Sønderskov Nielsen

bruger siden
11-12-2004

31-12-2006 kl. 14:00

Att. Jan Gregersen... Jeg ser du kender til problemet med de der Toyota´er.... Man lærer sgu aldrig værkstedet at kende når man ejer sådan en Toyota. Og man er altid nødt til at slå op i et kort for at finde ud af hvor værkstedet ligger....
man kan sgu da ikke huske så langt tid tilbage...;-)

Og til steffen: Det er faktisk imponerende at du har stødt på 3. Toyota´er med "Problemer". Huskede du at ønske?
Og lad nu være med at Ønske dig en Toyota... især med alle de der problemer man får... Bare et godt råd fra en Carina E-ejer....hehe

bruger siden
11-12-2004

31-12-2006 kl. 14:49

Ja du har ret Jacob... Humor er fantastisk...

Og godt nytår til dig også!!!!

Anders Skovmose

Anders Skovmose
bruger siden
29-05-2004

01-01-2007 kl. 13:30

Det er utænkeligt at du har set hele 3 Toyotaer i havsnød, jeg tror nærmere det har været skjult kamera, med Bruce som vært

godt nytår til alle

Profil slettet

Profil slettet

01-01-2007 kl. 14:44

Min fraer siR at brus oV julmanen ik fins er dt Rikti §

hAj mAja 7 ør

bruger siden
11-12-2004

01-01-2007 kl. 15:15

Jeg synes det er lidt underligt at der er en del der har ondt et eller andet sted, bare fordi især toyotaejere er meget glad for deres biler. Når bilen bare bliver ved med at fungere uden problemer er det da dejligt. Så bliver man jo bare ekstra glad for bilen.
Og Nu er det jo ikke kun Toyota-ejerne der siger han Toyota er væsentligt mere driftsikre end de fleste andre mærker. FDM´s statistikker siger jo det samme, lige som Tyske ADAC følger jo trop.
Og hvorfor skulle vi sige det hvis det ikke er rigtigt?!?!?! ja, jeg spørger bare... Dette forum at jo trods alt til for at kunne råde og vejlede hinanden. Gode som dårlige erfaringer.

Og steffen? Det kunne da være sjovt at høre hvilken bil du selv kører? Eller overvejer du at springe ud som Toyota-ejer??? Det kan anbefales...

Smag er jo heldigvis individuelt... for der er da en masse biler jeg ikke gad køre rundt i. Men at Toyota skulle være kedeligt, er da ikke ligefrem rigtigt.
Der er ikke ret mange standard biler der er flotte. Selv en Audi A6 som standard er da småkedelig. Men en smule diskret styling og den ligner en bil til 2 mill....

MVH
Martin

Profil slettet

Profil slettet

01-01-2007 kl. 18:03

uha.... nu er jeg næsten kommet mig over chocket fra nytårsdag !!! og så ser jeg en ny tråd med en corolla hvor rattet sidder fast. hvad sker der lige???

til martin. jamen jeg har flere biler. har en nyere chv. matiz til kæresten tænkte hellere give 110.000.- for e 1,0 papbil. end 180.000.- for en yaris med samme motor. matizen har nu kørt over 20.000 uden prob.

så har jeg en nissan primera st.car til hverdags brug. havde overvejet en avensis. men kan ikke støtte toyota´s pris politik. ex får nogen en rabat på 50.000.- andre ingen. ved som forhandler at vi bytter brugte biler ind efter max rabaten der gives. derfor vil det min. koste den kunde der IKKE får rabat på sin avensis over 100.000.- at køre en avensis udfra forhandlerens butik. det er da at tage røven på folk !!!

derudover har jeg en MMC 3000 GT 4x4. havde overvejet en supra men faldt i søvn da jeg efter 5 min. havde kigget på instr. panelet. og det er ikke så smart i en bil der skal tunes til at køre ca 300km/h.

er egentlig ligeglad med at folk forguder kønsløse masseproduktioner. De opfylder et behov om at komme til a og b. men det er trættende konstant at læse når folk skal vælge mellem noget der intet har med toyota at gøre og spørger om råd til nogle emner. kommer de 2 - 3 samme carina og corolla drenge og svarer i øst på et spørgsmål stillet i vest. Det er da dejligt at i er så glade for noget så intetsigende som en japansk blik spand (som i øvrigt er fuldstædigt forskruet prismæssigt både i indkøb og vedligehold, men nogen skal jo betale for deres nye palæer. og 500 ole o fremvisinger i døgnet i tv, til 50.000.- pr. reklame blok!). men lad dog folk med andre lyster have den, uden at i føler jer trådt på. godt nytår!

Anders Skovmose

Anders Skovmose
bruger siden
29-05-2004

02-01-2007 kl. 11:36

Få dig et liv, selvom en Toyota er dyrere end en Chervolet eller Daewoo, får du også mere for den når du skal af med den, kører i øvrigt ikke selv Toyota

Profil slettet

Profil slettet

02-01-2007 kl. 14:26

Gud fri mig vel, hvor må man have en lav tankegang, for at oprette et så latterligt indlæg som dette! Men forfatteren er åbenbart ikke den eneste, der er op til flere mindst lige så tåbelige svar!

At læse de forskellige indlæg, giver et ganske klart billede af, mange folk i den grad har et problem med deres holdninger, og sikkert også med deres selvtillid - siden der skal bræges op herinde med så mange stavefejl og ligegyldigheder i de samme indlæg, om og om igen...

Hvis ikke man har noget konstruktivt at sige, såsom: "Toyota er kedelige, mæh mæh" - SÅ LAD DOG VÆRE! Det er ikke et udtryk for bilen, men for DIG og DIN holdning. Andre er ikke nødvendigvis enige - accepter det!

Profil slettet

Profil slettet

02-01-2007 kl. 20:46

Nej, det mener jeg nemlig ikke - at du tolker det på en anden måde, er dit problem - ikke resten, som godt kan læse.

Og synes du ikke selv, at det er bare LIDT barnligt, med den slags småpersonlige angreb du kommer med?

Det er folk som dig, der ødelægger ellers seriøse indlæg i disse fora.

Og til Hans S:
Man må skulle have molbo-humor, for at kunne se det hyggelige, sjove og underholdende i dette indlæg. Vi er også enige om, at der er for meget mudderkastning. Men: du er da ikke meget bedre selv: "overfor dem, der er ENDT med en Toyota" - der er da lidt negativt ladet, er det ikk´?

Kasper

Profil slettet

Profil slettet

02-01-2007 kl. 22:15

Prøv dog lige at læse hele tråden, før du også begynder at skabe dig! Jeg har overhovedet ikke skrevet noget henvendt til dig (KURT!) - det var som et svar Niels M. længere oppe, så jeg kan ikke lige forstå hvorfor du føler dig truffet.

Ydermere mener jeg selv, at jeg ikke har nogen dør at skulle have fejet for, da det for det meste er visse andre herinde - uden at nævne nogen, ingen glemt - der begynder med deres skabede opførsel.

Profil slettet

Profil slettet

02-01-2007 kl. 22:39

Ligeledes af hjertet tak, for en helt og aldeles subjektiv og dybt seriøs debat fra din side, med virkeligt mange gode svar i blandt.

Også en hilsen til søens folk.

Profil slettet

Profil slettet

02-01-2007 kl. 22:59

Nu må du jo selv om, om du vil opfatte mit forrige indlæg som sarkastisk eller ej. I hvert fald synes jeg også, at jeg kommer med noget brugbart. Jeg spammer i hvert fald ikke trådene herinde, som visse andre gør. Personlige angreb, burde vi også være for gamle til - derfor foretrækker jeg andre fora, end lige dette.

Profil slettet

Profil slettet

02-01-2007 kl. 23:32

Må erklære mig 112% enig - i det sidste indlæg.

Profil slettet

Profil slettet

04-01-2007 kl. 08:07

Og lige som man troede, at folk ikke kunne synke dybere...

Profil slettet

Profil slettet

04-01-2007 kl. 12:30

Du mener nok: "hvis ingen, så "shhh!"" =)

Profil slettet

Profil slettet

04-01-2007 kl. 20:40

nu er dwet jo heller ikke en af de mange solgte biler. jeg kender toyota ejere som bare kører og over holder service for dem syn et men der har ikke været pære der går tit eller den holder op med at kører. lige nu køre min mors kæreste i en carina e. fra. 1994 km pt 406000. der er kun skiftet slid dele og lavet skader på bilen.

Profil slettet

Profil slettet

05-01-2007 kl. 16:51

Bilen er ligeså spændende som det at læse tyske statistikker-God weekend.

Profil slettet

Profil slettet

05-01-2007 kl. 16:51

Jeg kørte igår på ring 3. til min store overraskelse så jeg indefor kort tid både en corolla samt en carina, der manglede lys i den ene forlygte !!!! JA DET`ER SANDT!Jeg var dybt chokeret og kontaktede straks de psykiatiske skadestue for umiddelbar støtte. Og har det endnu meget skidt.
Hvordan vil toyota folket herinde forsvare dette syn? Her er jo tale om evigheds produkter.Al min viden herinde fra er sat i tvivl...er det dommedag herop til nytår. er dette bare begyndelsen på acopolypsen... pas på derude dommedag er nær! jeg er meget bange og ligger sammmenkrybet i fosterstilling bag sofaen tør ikke møde dette syn igen. Det værste var da jeg steg af motervejen v. ringsted. der holdte (tør jeg sige det)............ en carina med motor problemer !!!!!! er dette indlæg blasfemi??? har mine øjne spillet mig et puds? hjælp mig... save my soul im in "dantes inferno"