Bilbasen Forum
toyota m/ fejl !!!!
Leon Bjerregaard
bruger siden
13-08-2005
31-12-2006 kl. 09:32
Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004
31-12-2006 kl. 13:14
Med venlig hilsen Kim K.
Bort set fra det har Toyota været på banen for et år til halvandet siden for at fortælle at de godt ved de skal forbedre deres kvalitet, så der er noget om snakken. De har de sidste år haft svært ved at hænge på helt i toppen, selv om stadig ligger pænt. Jeg tror nu ikke de som sådan er blevet dårligere, men konkurrenterne er nok bare blevet bedre.
Med venlig hilsen Kim
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
31-12-2006 kl. 14:00
man kan sgu da ikke huske så langt tid tilbage...;-)
Og til steffen: Det er faktisk imponerende at du har stødt på 3. Toyota´er med "Problemer". Huskede du at ønske?
Og lad nu være med at Ønske dig en Toyota... især med alle de der problemer man får... Bare et godt råd fra en Carina E-ejer....hehe
bruger siden
11-12-2004
31-12-2006 kl. 14:49
Og godt nytår til dig også!!!!
Anders Skovmose
bruger siden
29-05-2004
01-01-2007 kl. 13:30
godt nytår til alle
Profil slettet
01-01-2007 kl. 14:44
hAj mAja 7 ør
bruger siden
11-12-2004
01-01-2007 kl. 15:15
Og Nu er det jo ikke kun Toyota-ejerne der siger han Toyota er væsentligt mere driftsikre end de fleste andre mærker. FDM´s statistikker siger jo det samme, lige som Tyske ADAC følger jo trop.
Og hvorfor skulle vi sige det hvis det ikke er rigtigt?!?!?! ja, jeg spørger bare... Dette forum at jo trods alt til for at kunne råde og vejlede hinanden. Gode som dårlige erfaringer.
Og steffen? Det kunne da være sjovt at høre hvilken bil du selv kører? Eller overvejer du at springe ud som Toyota-ejer??? Det kan anbefales...
Smag er jo heldigvis individuelt... for der er da en masse biler jeg ikke gad køre rundt i. Men at Toyota skulle være kedeligt, er da ikke ligefrem rigtigt.
Der er ikke ret mange standard biler der er flotte. Selv en Audi A6 som standard er da småkedelig. Men en smule diskret styling og den ligner en bil til 2 mill....
MVH
Martin
Profil slettet
01-01-2007 kl. 18:03
til martin. jamen jeg har flere biler. har en nyere chv. matiz til kæresten tænkte hellere give 110.000.- for e 1,0 papbil. end 180.000.- for en yaris med samme motor. matizen har nu kørt over 20.000 uden prob.
så har jeg en nissan primera st.car til hverdags brug. havde overvejet en avensis. men kan ikke støtte toyota´s pris politik. ex får nogen en rabat på 50.000.- andre ingen. ved som forhandler at vi bytter brugte biler ind efter max rabaten der gives. derfor vil det min. koste den kunde der IKKE får rabat på sin avensis over 100.000.- at køre en avensis udfra forhandlerens butik. det er da at tage røven på folk !!!
derudover har jeg en MMC 3000 GT 4x4. havde overvejet en supra men faldt i søvn da jeg efter 5 min. havde kigget på instr. panelet. og det er ikke så smart i en bil der skal tunes til at køre ca 300km/h.
er egentlig ligeglad med at folk forguder kønsløse masseproduktioner. De opfylder et behov om at komme til a og b. men det er trættende konstant at læse når folk skal vælge mellem noget der intet har med toyota at gøre og spørger om råd til nogle emner. kommer de 2 - 3 samme carina og corolla drenge og svarer i øst på et spørgsmål stillet i vest. Det er da dejligt at i er så glade for noget så intetsigende som en japansk blik spand (som i øvrigt er fuldstædigt forskruet prismæssigt både i indkøb og vedligehold, men nogen skal jo betale for deres nye palæer. og 500 ole o fremvisinger i døgnet i tv, til 50.000.- pr. reklame blok!). men lad dog folk med andre lyster have den, uden at i føler jer trådt på. godt nytår!
Anders Skovmose
bruger siden
29-05-2004
02-01-2007 kl. 11:36
Profil slettet
02-01-2007 kl. 14:26
At læse de forskellige indlæg, giver et ganske klart billede af, mange folk i den grad har et problem med deres holdninger, og sikkert også med deres selvtillid - siden der skal bræges op herinde med så mange stavefejl og ligegyldigheder i de samme indlæg, om og om igen...
Hvis ikke man har noget konstruktivt at sige, såsom: "Toyota er kedelige, mæh mæh" - SÅ LAD DOG VÆRE! Det er ikke et udtryk for bilen, men for DIG og DIN holdning. Andre er ikke nødvendigvis enige - accepter det!
Profil slettet
02-01-2007 kl. 20:46
Og synes du ikke selv, at det er bare LIDT barnligt, med den slags småpersonlige angreb du kommer med?
Det er folk som dig, der ødelægger ellers seriøse indlæg i disse fora.
Og til Hans S:
Man må skulle have molbo-humor, for at kunne se det hyggelige, sjove og underholdende i dette indlæg. Vi er også enige om, at der er for meget mudderkastning. Men: du er da ikke meget bedre selv: "overfor dem, der er ENDT med en Toyota" - der er da lidt negativt ladet, er det ikk´?
Kasper
Profil slettet
02-01-2007 kl. 22:15
Ydermere mener jeg selv, at jeg ikke har nogen dør at skulle have fejet for, da det for det meste er visse andre herinde - uden at nævne nogen, ingen glemt - der begynder med deres skabede opførsel.
Profil slettet
02-01-2007 kl. 22:39
Også en hilsen til søens folk.
Profil slettet
02-01-2007 kl. 22:59
Profil slettet
Profil slettet
04-01-2007 kl. 08:07
Profil slettet
Profil slettet
04-01-2007 kl. 20:40
Profil slettet
05-01-2007 kl. 16:51
Profil slettet
05-01-2007 kl. 16:51
Hvordan vil toyota folket herinde forsvare dette syn? Her er jo tale om evigheds produkter.Al min viden herinde fra er sat i tvivl...er det dommedag herop til nytår. er dette bare begyndelsen på acopolypsen... pas på derude dommedag er nær! jeg er meget bange og ligger sammmenkrybet i fosterstilling bag sofaen tør ikke møde dette syn igen. Det værste var da jeg steg af motervejen v. ringsted. der holdte (tør jeg sige det)............ en carina med motor problemer !!!!!! er dette indlæg blasfemi??? har mine øjne spillet mig et puds? hjælp mig... save my soul im in "dantes inferno"