Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Toyota eller Mitsubishi

Freddy Schmidt

Freddy Schmidt
bruger siden
06-01-2004

29-12-2003 kl. 20:07

Var i samme dilemma da jeg skulle have ny prøvet carina og galant begge 2,0 jeg valgte galant PGA udstyret men der var ingen forskel på bilerne så vælge den du synes paser til dig min har nu kørt 330k
uden dyre regninger kun alm.slid

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Thomas Nielsen

Thomas Nielsen
bruger siden
29-12-2003

29-12-2003 kl. 23:20

en Carina fra 95 og en Galant fra 99 og må sige at Galanten vinder, men det er jo heller ikke helt samme priser, så ud fra de 2 så vælg galanten hvis du vil ofre lidt ekstra. men carinaen er en meget god og solid bil

Profil slettet

Profil slettet

30-12-2003 kl. 09:52

Tak for jeres indlæg! Det hjalp en smule, så nu vil jeg tage ud og prøve dem igen!
Godt nytår!

Profil slettet

Profil slettet

09-01-2004 kl. 14:38

Hej!

Jeg har lige bestemt mig for at købe en nyere bil (fra midt 90''erne), og har valgt at koncentrere mit køb om enten Toyota eller Mitsubishi, men hvad skal man vælge? Jeg har prøvet begge og da jeg ikke er mekaniker er de eneste forskelle jeg har bemærket er at Mitsubishi har en del mere udstyr. Jeg regner ikke med at ville bruge mere end 70 tusinde (også gerne mindre) men hvad skal jeg vælge og hvilken model. Jeg har prøvet Corolla fra 96 Carina E fra 01 95 og en Lancer fra 96. Hjælp inden jeg køber forkert!