Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Toyota Carina E 1,8 stc fra 1996
Profil slettet
22-06-2008 kl. 21:56
Hej jeg har lige købt denne dejlige bil. Jeg er meget tilfreds med den, men har dog et problem..
Når jeg kører jævnt ved svag acceleration hakker/hopper den i motoren? er der nogle der har erfaring med det og ved, hvad det er??
Har set lidt hvad I andre skriver. I snakker om en (Learn Burn) motor. Hvad er det, og hvor ser man, om det er sådan en??
Håber der er nogen, der kan hjælpe mig med de ting?
Profil slettet
22-06-2008 kl. 22:03
Jeg er ikke så klog på det tekniske, men mht til om hvor vidt det er en leanburn motor, burde du kunne få det oplyst vha dit stelnr. ved en Toyota-forhandler/værksted.
Men nogle af de simple muligheder er luft- og benzinfilter (og så skal jeg vist ikke rode mig ud i flere gode råd i den retning, men disse ting er økonomisk overkommelige at skifte)
Held og lykke med at få bilen til at køre helt tip-top :-)
Vh Anders
Men nogle af de simple muligheder er luft- og benzinfilter (og så skal jeg vist ikke rode mig ud i flere gode råd i den retning, men disse ting er økonomisk overkommelige at skifte)
Held og lykke med at få bilen til at køre helt tip-top :-)
Vh Anders
Profil slettet
23-06-2008 kl. 16:46
det må jeg brøve at have kigget efter så, har også hørt det kunne være noget med strømfordelerdækstet og rotoren hvad det så end er.. tak for hjælpen Anders :)