Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Super Picasso
Profil slettet
23-05-2006 kl. 13:00
I skal huske at kopiere linket direkte.
Og har overhovedet ikke misforstaaet noget da jeg er halvtysk, saa ved udmaerket hvad der staar. Jeg ved ogsaa at Autobild har to fuldstaendigs modstridende test af Picasso'en men at den positive svarer til hvad ADAC, Tuv, 100.000km test og den franske bilinspektion mener.
Under gebrauchwagentest paa autobild kunne i evt. slaa XM og Xantia op. De bliver rost meget. Bagefter kunne i slaa f.eks. passat op. Den bliver direkte fraraadet at koebe.
Og jo i ekstrabladet blev Xantia' en ogsaa rost og det gjorde den ogsaa i en svensk sikkerhedtest.
Og har overhovedet ikke misforstaaet noget da jeg er halvtysk, saa ved udmaerket hvad der staar. Jeg ved ogsaa at Autobild har to fuldstaendigs modstridende test af Picasso'en men at den positive svarer til hvad ADAC, Tuv, 100.000km test og den franske bilinspektion mener.
Under gebrauchwagentest paa autobild kunne i evt. slaa XM og Xantia op. De bliver rost meget. Bagefter kunne i slaa f.eks. passat op. Den bliver direkte fraraadet at koebe.
Og jo i ekstrabladet blev Xantia' en ogsaa rost og det gjorde den ogsaa i en svensk sikkerhedtest.
Profil slettet
23-05-2006 kl. 17:30
Jeg skrev kun det indlæg fordi jeg vidste at Michael F, Anders og Co ville flyve fuldstændig op i skyerne.
I må godt nok ikke være glade for jeres biler når i med lys og lygte søger efter noget der er ringere.
Er det eneste i har at lave at hakke ned på biler i ikke aner noget om?
Tag dog og kør i jeres biler og lad os andre være glade for vores.
I må godt nok ikke være glade for jeres biler når i med lys og lygte søger efter noget der er ringere.
Er det eneste i har at lave at hakke ned på biler i ikke aner noget om?
Tag dog og kør i jeres biler og lad os andre være glade for vores.
Profil slettet
23-05-2006 kl. 17:30
Først blev Xantia´en kåret som en af de bedste brugtbiler nu blev det Xsara picasso´ens tur.
I tyske tüv er Xantia på plads 21 og Passat på tror jeg 78.
http://www.autobild.de/test/gebrauchtwagen/artikel.php?artikel_id=11280
I tyske tüv er Xantia på plads 21 og Passat på tror jeg 78.
http://www.autobild.de/test/gebrauchtwagen/artikel.php?artikel_id=11280