Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Steen Bachmann og dårlig journalistik IGEN)

Profil slettet

Profil slettet

03-09-2009 kl. 20:00

BMW Danmark oplever stor interesse for privatleasing, for det er efterhånden rygtedes for alle med sund interesse for biler, at Mercedes-Benz og BMW sælger biler til importørerens leasingselskab til et helt andet prisniveau end de officielle prislister. Fordelen for kunderne er yderst lave leasingydelser i forhold til at købe og finansiere bilen. Ved de lidt dyrere biler undgår man utrygheden ved et ukendt værditab, og kender sine udgifter måned for måned. Populære modeller som BMW 320d og 520d er i forvejen kendte for både privat- og erhvervsleasing, men det er nyt, at leasingkonceptet nu også omfatter mere specielle biler som 1-serie Cabriolet og 3-serie Coupé. BMW Financial Services Denmark tilbyder også de mest sparsommelige modeller som leasing, 116d og 316d Sedan, der begge har Peugeot/Citroëns stærke 1,6-liters turbodieselmotor modificeret af BMW. Begge modeller har CO2-udslip på under 140 g/km. NEJ STEEN BACHMANN. HVIS DU ELLERS GAD VÆRE ANDET END EN SMART "PRØVEBIL" MAND. SÅ VILLE DU VIDE AT BMW IKKE KØRER MED PEUGOET/CITRONELLE KVÆRN. 116d/316D KØRER MED EN SPArSOMMELIG VERSION AF BMW`S LÆKRE 2-LITERS DIESEL .... LYT, TÆNK, TAST OG TAL. DET ER IKKE FØRSTE GANG AT DET HALTER MED DINE FAKTA. DET ER SG USERIØST!!!! PRØV IGEN ......

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

03-09-2009 kl. 22:04

Det må være anstrengende at være perfekt...

Profil slettet

Profil slettet

04-09-2009 kl. 10:34

Passagen er sjovt nok fjernet nu :-)
Men at journalister skriver fejlagtige ting er man vel vant til. Det er for dårligt, men hvad kan man gøre udover altid at have en sund skepsis når man læser.Dog synes jeg mere man mangler at få og vide hvilke prisnedsættelser man kan forvente. Det står der ikke noget om trods overskriften omtaler det?! Det kan man da kalde manglende sammenhæng mellem overskrift og indhold.

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

04-09-2009 kl. 12:31

Jeg KAN altså ikke hidse mig op over at manden begår en fejl.

Ulrik, har du aldrig lavet en fejl på dit arbejde?(hvis du altså har et)

En anden ting er så selve artiklen, den lyder meget BMW-fabrikeret, jeg kunne godt have ham "mistænkt" for at kopiere en pressemeddelelse fra BMW.

Jeg kunne da godt tænke mig en artikel om hvor meget Leasingselskabet får bilen billigere, og hvofor det er sådan ?

Overskriften kunne være "Køb en BMW til listeprisen og bliv snydt"
Eller: "BMW er nødsaget til at forære biler til Leasingselskaber, for at opretholde salget"

MEN, det er nok bare mig der er kritisk :-)

Profil slettet

Profil slettet

06-09-2009 kl. 17:07

Ok, Henrik ..... hvor kom den sætning fra (hvis du altså har et) .... Du er sg da for plat. Men kan se på tidspunktet du skriver din kommentar på at du tilsyneladende ikke selv har et. Eller måske er du bare en af de padder, der synes arbejdstiden skal gå med chat på nettet??? .... I så fald er jeg glad for du ikke arbejder for mig :-)