Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

starter fint men....

Profil slettet

Profil slettet

20-02-2006 kl. 08:21

Hej. Det er pudsigt, jeg har en lada som gør det samme, starter fint men når jeg så den er blevet lidt varm, mister den ligesom gassen, og jeg må stoppe og vente, og så kører den fint igen. Jeg skal have den på værkstedet på onsdag, så skal jeg høre om de har en ide til hvad det kan være.. Viv

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

20-02-2006 kl. 13:52

er det noget der kun skal gøres en enkelt gang eller er det ofte.

Profil slettet

Profil slettet

20-02-2006 kl. 13:53

er det noget der kun skal gøres en enkelt gang eller er det ofte.

Profil slettet

Profil slettet

20-02-2006 kl. 14:08

PS. når den står i tomgang går den også ud, hjælper det her også på det eller hvad skal jeg gøre der?

Profil slettet

Profil slettet

20-02-2006 kl. 15:50

og hvor sidder det hul/slange så henne?

Profil slettet

Profil slettet

21-02-2006 kl. 08:45

Nu har jeg prøvet karburatorvæske, og jeg kørte en lang tur i går aftes og der var ingen problemer. Men så her til morgen gik den så i stå igen, 3gange på en tur på 2kilometer.
det er for det meste når jeg skal til at stoppe fx i et kryds så når jeg bremser ned så går den i stå, men også når jeg bare køre og holder en konstant fart.

det med tomgangen er fx når jeg starter bilen, så kan den kun stå i meget kort tid, men når jeg så har kørt et stykke tid så er der ingen problemer.

Profil slettet

Profil slettet

21-02-2006 kl. 10:46

jeg tror åt problemet ligger når jeg slipper speederen, så føles det som om at motoren ikke får noget benzin overhovedet i en meget kort periode, så den ligesom lige skal vænne sig til det. men jeg tror at jeg tage den på værksted.

mange tak for hjælpen alle sammen

Profil slettet

Profil slettet

23-02-2006 kl. 07:56

lige et lille tillægsspørgsmål, måske et dumt et.

Hvordan kan jeg se hvilken motor størrelse bilen har der står ikke noget bag på bilen, og jeg kan ikke finde noget ved motoren?

Profil slettet

Profil slettet

23-02-2006 kl. 09:08

der står det heller ikke

Profil slettet

Profil slettet

24-02-2006 kl. 22:01

jeg har en peugeot 405 fra 89, den starter fint , men når jeg har kørt et stykke tid kan det ske at den går fuldstændig død mens jeg kører. Der går så et par minutter inden jeg kan starte den igen. Jeg har absolut ingen ide om hvad det kan være men hvad med jer?

på forhånd tak for hjælpen