Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Spændende ny Opel Insignia

Profil slettet

Profil slettet

18-04-2008 kl. 13:01

Nu bliver det interessant at se den "live" for som regel er de første billeder jo lige rigeligt retoucherede i retning af lidt mere frækhed. Men ud fra billederne er det absolut noget af det mest spændende fra Opel de sidste ca. 10 år. Og rigtigt dejligt at se de også satser på en 5-dørs, til alle os der er vokset fra behovet for stationscar, men stadig gerne vil have den store bagklap - tak for det Opel. Lad os få en pris der matcher de øvrige job-biler så tror jeg succesen er hjemme.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

20-04-2008 kl. 09:47

Ja det ser rigtigt spændende ud med den Opel, og de sagde på et tidligt tidspunk godt nok at den vist skulle blive "billig" i forhold til konkurenter...

Den er bare kanon fed synes jeg, de er virkelig på rette kurs..

Angående inden i får den vist nok rødt lys hvor vw bruger blå...

Men glæder mig til at se den i virkeligheden

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

20-04-2008 kl. 13:15

Jeg må også indrømme at den ser ganske nice ud den nye Insignia.
Prisen bliver nok temmeligt afgørende om det bliver en succes herhjemme.
I Tyskland får man 6 års garanti med i prisen. Hvis Opel også sørger for det herhjemme, så bliver det med garanti en succes. Det ville også berettige en mindre merpris i forhold til Mondeo.
Men lad os nu håbe at Opel Danmark tager sig sammen og yder en god kundeservice. Så kan det være at de kan blve et af de største mærker herhjemme igen. Det ødelagde de jo for dem selv i ´90erne med alle de knækkede tandremme. Og kunderne selv måtte betale.
Alt i alt tror jeg at det havde været meget billigere for dem, hvis de havde dækket samtlige biler yden et kny, det ville have været godt.

Men jeg synes generelt at Opel virkelig er kommet frem med nogle lækre ting de sidste par år.
Corsa er en fed lille øse. Den pæneste i den klasse hvis du spørger mig.
Astra 3-dørs og st.car, er bestemt også i orden.
Vectra som st.car er altså også en fin bil.

Insignia tror jeg bliver et hit herhjemme. Den har potentialet.
Nu mangler de bare at lave samme numre med motorerne som VW. Så kommer Opel til at sparke røv....

Forresten har jeg set nogle flere billeder på Autobild.de af insignia, også nogle af kabinen. Den ser okay ud hvis rette farver og materialer bliver valgt.

Men jeg ser frem til den.