Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

SMC biler i Herlev

Profil slettet

Profil slettet

01-01-2010 kl. 16:59

Jeg skulle have nye batterier til fjernbetjeningen til centrallåsenen på min Skoda Octavia. Jeg kørte så ned til SMC biler i Herlev, det skulle jeg aldrig have gjort. Reservedele manden vidste ikke en gang at Octavia var en Skoda !!!! selv om de forhandler både Skoda og Seat. Jeg var rystet ! men til mit held havde de ikke batterierne hjemme, får hvis jeg skulle købe dem hos dem, så skulle jeg efter købet selv kom hen til værkstedet hvor de kunne sætte dem i. Det kalder jeg sgu service, eller mangel på samme. Jeg kørte så ud til Skoda i Vallensbæk og der skiftede værkføren batteriene uden problemer samt en god rabat på 14 %.....tak tak. Se det kalder jeg service. Jeg fatter ikke at SMC biler har nogle kunder med den service de holder, der er laaaaaaaang vej op til Toyota standarden.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

01-01-2010 kl. 18:27

Pinligt at manden ikke vidste at det var en skoda.

Jeg har en kammerat der er temmeligt skrap til at montere alarmer og alt muligt andet elektronisk udstyr i en bil. Det er dog VAG-gruppens biler han kender. Men når han i ny og næ kontakter SMC for at få reservedele, er det heller ikke så tit at de har styr på tingene... Meget uheldigt...

Profil slettet

Profil slettet

01-01-2010 kl. 19:10

jeg var også ret rystede, men det væreste var deres attitude over for mig, de virkede ret snoppede og lidt ligeglade, det er jeg slet ikke vant til hos Skoda eller Toyota.

Så nu køre jeg gerne de 20 km til Skoda frem for SMC biler som ligger 5 min. kørsel fra mig.

Profil slettet

Profil slettet

01-01-2010 kl. 20:09

Nu har Octavia næsten lige holdt 50 års fødselsdag, så jeg tror nu nok at der er langt flere som kender en Octavia end en A4 som kun har været på markedet i hvad ? 10-12 år.

Ps. det var ikke en lærlig, der stod reservedele konsulent på hans visitkort.

Leon Bjerregaard

Leon Bjerregaard
bruger siden
13-08-2005

03-01-2010 kl. 10:13

Er A4 ikke stykke papir!!!!

Godt Nytår

Profil slettet

Profil slettet

18-02-2010 kl. 15:32

Jeg har nu været hos SMC-biler igen idag med bilen og deres værksted har da en helt anden service og er meget proff. Der kan deres reserve afd. da lære lidt af.

Super service og jeg er godt tilfreds :-)