Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Servicepriser - Ny Honda
Profil slettet
23-01-2007 kl. 16:06
Hej
I forhold til hvilken andre biler tænker du... prøv at spørg på alm. slidedele hos eks. Ford Vw og Opel af tyske mærker og hos Toyota og Mazda. Altså bremser og udstødning og sådan
Hilsen John
I forhold til hvilken andre biler tænker du... prøv at spørg på alm. slidedele hos eks. Ford Vw og Opel af tyske mærker og hos Toyota og Mazda. Altså bremser og udstødning og sådan
Hilsen John
Profil slettet
24-01-2007 kl. 15:03
De har oplyst mig at et service på den nye civic koster ca 2500 kr. Jeg har nu altid været meget tilfreds med servicepriserne og for den sags skyld reservedelspriserne. Mit dyreste service var et 90000km med tandrem der kostede 6000 (som jeg fik pruttet ned til 5000). Den nye civic har ikke tandrem. I forhold til hvad jeg hører hvad folk betaler for service på citroen osv, er honda altså absolut ikke dyre.
Profil slettet
29-01-2007 kl. 16:26
Service priser svinger sikkert ikke meget, men glæd jer !!
Jeg har kørt mange biler, men intet så fint som den nye Civic, den overgår langt alle i køreglæde !!
Jeg har kørt mange biler, men intet så fint som den nye Civic, den overgår langt alle i køreglæde !!
Kasper Olsen
bruger siden
21-09-2005
29-01-2007 kl. 17:45
Hej Forum.
Fruen og jeg er brændt varm på den nye Honda Civic. Vi har dog hørt fra flere venner og kollegaer at Honda er dyr i både serviceeftersyn og reservedele.
Har I nogle erfaringer på dette område ??
Fruen og jeg er brændt varm på den nye Honda Civic. Vi har dog hørt fra flere venner og kollegaer at Honda er dyr i både serviceeftersyn og reservedele.
Har I nogle erfaringer på dette område ??