Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Servicepriser - Ny Honda

Kim Kristensen

Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004

23-01-2007 kl. 15:30

Nu kan jeg selvfølgelig ikke vide hvilken erfaring venner og kolleger har gjort, mine gennem snart 30 år med Honda (samt undersøgelser på nettet) viser at der ikke er grund til bekymring. Har du prøvet at få en pris på service fra Honda på bilen, de må jo have en ide om hvad det vil koste. Jeg kan i øvrigt godt anbefale bilen, jeg har selv en model 2007 1,8 Sport. Med venlig hilsen Kim

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

23-01-2007 kl. 16:06

Hej

I forhold til hvilken andre biler tænker du... prøv at spørg på alm. slidedele hos eks. Ford Vw og Opel af tyske mærker og hos Toyota og Mazda. Altså bremser og udstødning og sådan

Hilsen John

Profil slettet

Profil slettet

24-01-2007 kl. 15:03

De har oplyst mig at et service på den nye civic koster ca 2500 kr. Jeg har nu altid været meget tilfreds med servicepriserne og for den sags skyld reservedelspriserne. Mit dyreste service var et 90000km med tandrem der kostede 6000 (som jeg fik pruttet ned til 5000). Den nye civic har ikke tandrem. I forhold til hvad jeg hører hvad folk betaler for service på citroen osv, er honda altså absolut ikke dyre.

Profil slettet

Profil slettet

29-01-2007 kl. 16:26

Service priser svinger sikkert ikke meget, men glæd jer !!
Jeg har kørt mange biler, men intet så fint som den nye Civic, den overgår langt alle i køreglæde !!

Kasper Olsen

Kasper Olsen
bruger siden
21-09-2005

29-01-2007 kl. 17:45

Hej Forum.
Fruen og jeg er brændt varm på den nye Honda Civic. Vi har dog hørt fra flere venner og kollegaer at Honda er dyr i både serviceeftersyn og reservedele.

Har I nogle erfaringer på dette område ??