Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Service aftale på ny Citroen C3!!!

Profil slettet

Profil slettet

28-08-2007 kl. 19:49

Hej alle sammen... Jeg har fundet frem til at citroen har en "særlig" serviceaftale og nu vil jeg høre folks meninger omkring den... Hvis man taster at men kører 40.000 km om året og tegner denne aftaler over 36 måneder vil det koste ca. 782 kr. om måneden... Er dette billigt eller er det penge ud i luften? Vil lige tilføje at det dækker service ved de hver 15.000 km men også hvad der måtte opstå mellem disse services!!! Glæder mig til at høre lidt meninger, jeg kan godt lide faste udgifter, frem for pludslige store regninger!!! Med venlg hilsen Carina

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kim Dalsgaard

Kim Dalsgaard
bruger siden
20-10-2006

28-08-2007 kl. 21:33

jeg kan sagtens sætte mig in i din betragtning om faste udgifter, men hvis bilen er ny er det i realiteten kun servicebesøgene du skal betale for - garantien dækker jo... Spørgsmålet er om du bør kigge på Vitroens tryghedsaftale i stedet for ?
http://www.citroen.dk/online.asp?tid=1119&ctid=194

Profil slettet

Profil slettet

28-08-2007 kl. 21:44

Men så er min tanke så, HVAD KOSTER ET SERVICE BESØG????

Ejner Skræddergaard

Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003

28-08-2007 kl. 22:19

Du skal betragte en servicekontrakt som en forsikring, der før underskrift bør nærlæses mht. omfanget, evt. tilbagebetaling af ikke kørte kilometer, og pris på overkørte kilometer.

Profil slettet

Profil slettet

30-08-2007 kl. 15:02

Det var dog noget af en stor forskel i prisen!!!
440 kr. hvor mange måneder tegner du så for?
Som du kan se jeg har skrevet til at starte med så er det over 36 mdr. og det bliver 782 kr om måneden...
Men ja min tanke er nemlig også det der med at sove roligt om natten og ikke støde på uforudsete regninger!!!
Men tak for dit svar.

Søren N

Søren N
bruger siden
09-08-2004

31-08-2007 kl. 11:16

Hej Carina

Som Kim skriver er der garanti de to første år.

Så hvis jeg var dig, ville jeg undlade at lave en serviceaftale og spare pengene op i stedet for. Så har du dem til rådighed, hvis der skulle ske noget (Men det skulle der jo helst ikke med en ny bil!).
Det er trods alt 9.400 kr. om året og 28.100 kr. på tre år du 'hælder' i Citroen - udover den, du skal slippe for din sprit-nye bil.

Det synes jeg er for meget.

Vh/
Søren