Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Reparation udført ... i stykker igen ... garanti ? ... hjælp

Profil slettet

Profil slettet

01-04-2011 kl. 21:02

Hej alle sammen. Har brug for rådgivning fra jer. D 4 August 2009, fik jeg lavet en masse på min bil. Deriblandt fik jeg skiftet højre bærekugle. Nu er den højre bærekugle så i stykker igen. Det har jeg fået bekræftet på autoriseret værksted. ( ikke det samme værksted, der udskiftede bærekuglen ) Jeg har ikke fået udført reparationene, da jeg mener det er helt urimeligt, at den samme bærekugle er i stykker igen. Under 2 år efter, den blev udskiftet. Jeg har kørt 20.000 km, siden den blev skiftet. Jeg har ikke kontaktet det værksted, der udførte reparationen, for 2 år siden. Da jeg først ville høre jer, hvordan min situation er ?. Så jeg havde noget at komme og sige til værkstedet. Håber i kan hjælpe mig, med gode råd og erfaringer. På forhånd mange tak. Go weekend.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

01-04-2011 kl. 22:33

Hvis det er højre styrkugle igen igen er det måske kantstens parkeringerne der trænger til lidt justering, servo giver superkræfter ;-)

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

02-04-2011 kl. 08:36

Kan det tænkes at du har fået monteret en "T. Hansen" bærekugle ??
Altså en billig uoriginal?
Det kan være forklaringen

Profil slettet

Profil slettet

02-04-2011 kl. 13:15

Nej det er højre bærekugle. Og nej, jeg kan godt køre bil... TAK.

Profil slettet

Profil slettet

02-04-2011 kl. 13:18

Det eneste jeg ved, er at det autoriserede værksted sagde, at bærekuglen IKKE var en original del. Men om den er fra Thansen ved jeg ikke, men tvivler på det.. Men tak for svaret.

Profil slettet

Profil slettet

02-04-2011 kl. 13:20

Ja det kan jeg godt se bliver meget svært at bevise. Jeg må høre værkstedet hvor de har købt reservedelen henne, og hvilken garanti vedkommende har.
Tak for svaret.

Profil slettet

Profil slettet

02-04-2011 kl. 13:22

Men mener du virkelig at en bærekugle, ikke skal kunne holde til mere end 2 år og 20.000 km ?

Profil slettet

Profil slettet

03-04-2011 kl. 15:33

Jeg vil kontakte værkstedet i løbet af næste uge. Så må vi se hvad de siger.
Det jeg bare er i tvivl om, er HVORDAN jeg skal konfrontere dem med problemet. Og hvordan de reagerer.
Men jeg må prøve.