Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Renault Clio 1,2 8v

Profil slettet

Profil slettet

14-05-2006 kl. 21:07

Tak for dit svar .Det har ikke noget med kobling at gøre.Det er ved acceleration den sætter ud og føles som om der er klumper i benzinen. den nykker sig op i fart,og det er meget trælst,især ved bykørsel.Og det er lige fra første gear til 5 gear,oppe i farten kører den jævnt.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

15-05-2006 kl. 22:30

Tak for dit svar.Det mener jeg jo heller ikke den skal.Jeg har netop idag igen klaget hos Renault hvor jeg har købt bilen.De vil prøve lykken igen på mandag.Håber de klarer mosten.Og som du selv skriver går jeg videre med det hvis ik.Har også talt med en anden ejer af samme model og motor idag,Den er 4 mdr og har kørt 6000 km uden bøvl.De er godt tilfreds med bilen.Så burde min også kunne køre ok.At motor måske ikke er den største vidste jeg jo godt.Går ikke så meget op i hvor hurtig den kommer op på 100 km i timen,bare den ellers kører jævnt og glat op.M.V.H Jens

Profil slettet

Profil slettet

15-05-2006 kl. 22:32

Tak for dit svar.Ja sådan er det jo tit.Jeg har også tænkt mig at prøve lykken hos andre Renault forhandlere,er jo frit valg,Se om de mener det samme..M.V.H Jens

Profil slettet

Profil slettet

15-05-2006 kl. 22:40

Tak for dit svar.Jeg har købt bilen hos Auto Lindvang.Jeg har fået sat træk på og stænkklapper,måtter og undervogsbeh.Jeg ville nu have bil i mange år,men glæden ved den er for længst forduftet.Øv Jeg kan se at jeg har skrevet kørte km forkert.Jeg har snart kørt 5500 km i den.Blir jo nødt til at bruge den,har jo kun den..M.V.H Jens

Profil slettet

Profil slettet

15-05-2006 kl. 22:44

Tak for dit svar.Ja nogle har jo den mening om dem.Har før kørt Fransk.En 96 Xantia 1,8 16v.Der får man noget for pengene,men nu ville jeg jo gerne prøve med helt ny bil.Og syntes man fik noget for sine kr.Men det er så blevet til en Nitte.Desværre.M.V.H Jens

Profil slettet

Profil slettet

15-05-2006 kl. 22:55

Tak for dit svar; Ja jeg har prøvet dem før og syntes det var en dejlig bil at køre i.Men det var iden den fik en ansigtsløftning.Dengang havde jeg ikke lige råd.Hjemmeplejen i Aabenraa har haft dem.Min tidligere svigerinde er hjemmeplejer,og hun syntes den var kanon.Nu kører de Opel Meriva Diesel.Tak håber også de finder ud af problemet.Tid er der jo nok af.bare lige det med tålmodighed?? M.V.H Jens

Profil slettet

Profil slettet

17-05-2006 kl. 00:11

Ja det har jeg.Jeg modtog bilen d.01,03,06.Den er heller ikke særlig god til at køre med trailer,så hopper vi bare derud af..Øv M.V.H Jens

Profil slettet

Profil slettet

17-05-2006 kl. 13:16

Skal jeg nok.Vil også lige have fat på en anden der også har købt sådan en i Aabenraa.Den er lige som min og han ville klage over den her i Tirsdags.

Profil slettet

Profil slettet

22-05-2006 kl. 23:30

Hej.Ja så har de haft min bil igen.Har nu kørt over 6000 km og den kører desværre stadig lige elendig.Jeg må se mig om efter anden bil,Gider ikke spilde krut mere på den.koste hvad det vil.Du må meget gerne kontakte mig på mit mobil nr 25143659.Hvis det da er en 1,2 8v Du har købt.M.V.H Jens

Profil slettet

Profil slettet

29-05-2006 kl. 12:17

Hej.Intet nyt om denne Renault.Bilen kører stadig lige dårlig.Er der ikke andre der har problemer med den lille 1,2 8 v Motor?? Den er også begyndt at knirke ved instrumentbordet.Tja det har de også set på uden held. En bil der ikke er 3 mdr gammel endnu og så allerede træt af den..Øv

Profil slettet

Profil slettet

30-05-2006 kl. 13:09

Hej Michael: Tak for dit svar.Jeg gør ikke andet end at rende dem døren ind og det eneste de siger er,at den kører fint og det ikke blir bedre.en anden har samme problem med den og han er også træt af den.En i Rødekro har også en magen til den er 4 mdr gammel og de er glade for den,den gør ikke det hvad min gør.Den trækker ikke jævnt op i fart,men er den først i femte kører den fint.Bykørsel er ikke nogen fornøjelse i den bil.Jeg vil også køre til en anden Renault Forhandler i denne uge.Håber så de kan hjælpe mig.Er jo dyrt at skifte bil igen.M.V.H Jens-P

Profil slettet

Profil slettet

21-06-2006 kl. 14:03

Tja så er der igen bestilt tid på værkstedet.Bilen har nu rundet 8500 km og den kører mere elendig end før.Den er også begyndt at ryste og det knaser og knirker fra venstre dørstolpe.Hvad mon det er?? Bilen virker langt fra ny bil. Er der stadig ikke nogle der har samme problemer med deres??? Jeg er isåfald glad på deres vegne.Må nok indrømme at min tålmodighed er ved at være brugt op.

Profil slettet

Profil slettet

21-06-2006 kl. 20:55

Tak for dit svar.Jeg har også prøvet dem før og syntes de kørte godt.Jeg er begyndt at køre rundt til andre værksteder og melder mig nok ind i FDM for at de kan se på bilen. Finder de fejlen,ja så må garantien jo dække det.Håber jeg får noget ud af det.M.V.H

Profil slettet

Profil slettet

27-12-2006 kl. 18:26

Davs: Jeg er da glad på dine vegne.Jeg har forlængst solgt bilen med alt for stort tab tilfølge.Gad ikke bøvle mere med den og jeg kører nu i en gammel Mazda 323 indtil jeg igen tør købe helt ny bil.Ville jo gerne have ny bil i mange år,da jeg er godt træt af at skifte så tit som jeg gør.Er det den helt nye med Face lift du har købt??? M.V.H Jens-P

Profil slettet

Profil slettet

29-12-2006 kl. 00:20

Tak for dit svar:Ja De burde havde fundet ud af det.Idag kan jeg godt indse at jeg over reagerede.Men er jo nu for sent og sparer op til en ny bil engang til næste år.Bilen var jo flot og jeg havde ofret undervognsbeh og træk så den kom op på 135000 kr på gaden og ville have haft den i mindst 5 år.Det må så blive en anden nu.M.V.H Jens-P

Profil slettet

Profil slettet

29-12-2006 kl. 00:20

Jeg har købt en slinterny Clio og har nu kørt 3400 km i den.Jeg er desværre ikke glad for bilen.Den kører ujævn op i fart og det er meget irriterende.Jeg har talt med en som også har det problem.Hans har kun kørt 1350 km.Er der nogen som har samme problem hører jeg gerne fra jer Værkstedet påstå at det er helt normalt.De har haft den 3 gange uden held.Øv ;M.V.H Jens