Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Rabat på Toyota Yaris 1,4 D-4D T2 5d

Profil slettet

Profil slettet

30-12-2009 kl. 18:12

Hej Jeg står for at købe en Toyota Yaris 1,4 D-4D T2 5d i renhandel enten en spritny eller en demo med nogle få km. på tælleren. I den forbindelse håber jeg, at der er nogen herinde, som kan fortælle, hvor stor en rabat jeg kan forvente at forhandle mig til. Bilen skal min. være med følgende udstyr: - Måtter - Metallak - Aircon - Armlæn/konsolboks - Easyblink Hvis budgettet tillader det: - Oliefyr/kabinevarmer - helst fjernbetjent Farven er underordnet - dog ikke hvid. Jeg er bosiddende i Jylland. Har hørt rygter fra en forhandler om, at Toyota kommer med endnu et facelift til trods for at Yaris'en er faceliftet for kort tid siden - måske det påvirker prisen en smule. I øvrigt har jeg ladet mig fortælle, at det nogle gange kan komme ud på et for forhandleren, om han skal tage en helt ny bil hjem frem for at sælge en demovogn - er det er sandt? Hvis ja, så skal jeg have mig en spritny. Bilrabat.dk kan skaffe en rabat på 7.000 kr. på modellen uden ekstra udstyr. Hvad mener I, at jeg bør kunne opnå i besparelse/hvad skal bilen koste på gaden? Hvis der er en, som tilfældigvis kender en forhandler, som er god til rabatter eller skulle der være en forhandler, som læser indlægget og gerne vil af med en Yaris kan I fange mig på nybil2010@gmail.com Håber I kan give noget respons. På forhånd mange tak og godt nytår! CP

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

30-12-2009 kl. 18:27

Jo tak Kaare. Jeg vil dog gerne høre, hvis der er nogen, som har nogle input, inden jeg sparker døren ind hos forhandleren og bliver slem skuffet. De der Toyota forhandlere skulle være lidt hårde at presse i pris på Yaris'en, har jeg hørt.

Så forhåbentligt der er nogle Yaris-ejere eller andre, der kan give en indikation af, hvor meget der kan handles om.

Profil slettet

Profil slettet

31-12-2009 kl. 15:06

Hej Michael og Jørgen

Tak for jeres bud og gode råd :-)

Jørgen - jeg satser på at tage en runde og besøge et par forhandlere i stedet for at sende mails, da fornemmer forhandlerne foretrækker et face-to-face møde. Go' idé med det første serviceeftersyn - det skal da prøves.

Jeg vender tilbage med det endelige resultat på mit bilkøb i det nye år.

Er der flere, som har en kommentar?

Godt nytår!

CP

Profil slettet

Profil slettet

25-01-2010 kl. 19:28

Hej

Så fik jeg købt bilen - en demobil monteret med følgende udstyr:

Aircondition
Armlæn/konsolboks
Easyblink
Pollenfilter
Måtter
Bilvarmer til D-4D med tilskudsvarmer inkl. 7-døgnsur
Fjernbetjening til bilvarmer Easystart Plus
Stænklapper for og bag
Krom rørhale
Metallak

Nypris i aug. 2009 uden udstyr og metallak: 193.436 + lev.
Min pris: 192.500 på gaden jan. 2010 (renhandel).

Der er netop lanceret en Yaris model, der hedder TX, hvor der følger lidt mere udstyr med, dog er jeg tilfreds med handlen og det er trods alt det vigtigste! Jeg er nu en glad Toyota ejer :-)

CP