Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Rabat på Renault

Profil slettet

Profil slettet

23-01-2007 kl. 14:53

Prøv at kigge på http://www.bilrabat.dk/ og se hvad de kan gøre for jer.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

23-01-2007 kl. 15:44

Prøv at tage ud til de enkelte forhandlere for at høre hvilken pris de kan gøre det til... kør dem ud mod hinanden...

Profil slettet

Profil slettet

23-01-2007 kl. 16:06

bilrabat.dk har jeg prøvet et par gange uden held. Enten gider de ikke tage sig af Renault, eller også er de blevet træt af mig efter at jeg har forespurgt dem på to forskellige biler, mens jeg var ved at finde ud af hvilke biler vi skulle have...

Jeg har tænkt mig at spille et par forhandlere ud mod hinanden, jeg kunne bare godt tænke mig at have et overblik over hvilket niveau jeg kan forvente. Men jeg må nok bare vente og se...

Profil slettet

Profil slettet

23-01-2007 kl. 19:38

Det nemmeste er at gøre følgende!

udvælg den bilmodel, farve, antal døre m.v. og når du er 100 % sikker på modellen, så send 4-5 forhandlere en mail for du forespørger en pris på præcis den bilmodel. og så er det jo bare at vælge den billigste ( hvis man kun går op i pris )

Carsten Jensen

Carsten Jensen
bruger siden
06-01-2004

23-01-2007 kl. 20:39

Det er jo kendt at nogle giver mere rabat end andre, men da Renault ikke ligefrem er dem der sælger flest biler, skulle man foranlediges til at tro de ville være istand til at yde en fin rabat, men det er da bare at prøve at spørge et par stykker. Pas på med at "spille dem ud mod hinanden"....brug din viden konstruktiv, du får jo kun en reel chance for at gøre det.

Jacob Tarborg

Jacob Tarborg
bruger siden
20-01-2007

26-01-2007 kl. 19:48

Hej Anders.. ja der er jo desværre ikke særlig meget at hente på disse 2 biler... men prøv heller at få noget extra udstyr med istedet, det med at spille forhandler ud mod hianden, ja så får du også en behandling derefter, og det er små penge på disse type biler. Og selvføldig for du mere for dine 2 byttebiler hvis du sælger dem selv, men mange gange er både service og pris bedre hvis de indgår i handler,da de jo tæller med i statistikken hos sælgeren. samt du ikke risikere at står med 4 biler.... Har selv gode erfaringer med Bilia i Brøndby, vallensbækvej.... God fornøjelse med bilkøbet

Thomas Pedersen

Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004

26-01-2007 kl. 21:02

Ved ren handel
ville jeg gå efter 10-15 kilo pr.stk de fleste forhandlere vil helst ikke have noget i bytte.
Har selv fået 15 kilo i rabat lille mellemklassebil til ca 180.000 Ellers må du finde en anden forhandler evt. et andet mærke.

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
20-09-2006

28-01-2007 kl. 11:37

Hej prøv evt www.nybiltilbud.dk

Profil slettet

Profil slettet

09-02-2007 kl. 21:42

Vi står for at skulle købe ikke bare en men to nye biler hos Renault. VI er faldet for en Renault Clio New Basic 1,5 cdi og en Renault Megane II Touring Beat 1,6 16V. Clio'en skal vi have en del ekstra udstyr til, og Megane'en skal vi bare have en bagagerumsbakke og vinterdæk til. Er der nogen der har nogen erfaringer for hvor meget rabat der er at hente på sådan en handel?

Vi har to ældre brugte biler, som vi enten sælger selv, eller lader indgå i handlen alt efter hvor meget der er at hente på de to forskellige muligheder. Jeg har godt set nogen artikler om at man kan opnå de bedste betingelser i ren handel, men synes selv at have oplevet det modsatte et par gange i praksis.