Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
problem m 207 1,6 hdi kører som vinden blæser
Profil slettet
07-07-2009 kl. 16:01
hej med jer.
jeg vil bare lige høre om der findes nogle peugeot folk som ved hvorfor min 1,6 hdi kører meget forskelligt den ene dag kører den ok den anden dag er den larmende og træg ligesom den ikke reagerer ordentligt på speederen.jeg har prøvet andre de kører fint lydsvagt og reagerer godt på speederen. så jeg er utrolig træt af min peugeot. men peugeot siger den ikke fejler noget da de ikke kan finde nogle fejl da computeren ikke melder fejl.jeg vil også høre om i kan anbefale et værksted der ved noget om hdi motorer da det er ligsom de ikke tager mig alvorligt det er bare ærgeligt.den kører fint nok mener de
mvh per
Morten Dahl Rask
bruger siden
01-02-2006
07-07-2009 kl. 22:03
Hej Per!
Nu er jeg godt nok ikke 100-meter-mester i HDi Peugeot´er - og bil-teknik i almindelighed - men kunne problemet måske skyldes en tilsodet/kokset EGR ventil? Jeg har hørt flere opleve det samme problem som dig (også med andre mærker) - ingen reaktion på speederne og manglende trækkraft.
Det var bare mit point - der er sikkert andre der kan bidrage med mere :-)
God dag.
/Morten.
Nu er jeg godt nok ikke 100-meter-mester i HDi Peugeot´er - og bil-teknik i almindelighed - men kunne problemet måske skyldes en tilsodet/kokset EGR ventil? Jeg har hørt flere opleve det samme problem som dig (også med andre mærker) - ingen reaktion på speederne og manglende trækkraft.
Det var bare mit point - der er sikkert andre der kan bidrage med mere :-)
God dag.
/Morten.