Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Privat bil handel, øv

Dennis Utoft

Dennis Utoft
bruger siden
19-05-2008

16-10-2016 kl. 16:06

Hej

Jeg har lige fået et træls opkald fra en som jeg har byttet en bil med for ca 3mdr siden. han fik min Audi TT og jeg fik han's Audi A6, han har så lige ringet og fortalt at den motor som sidder i er en model mindre end den er registreret med dvs han og jeg troede det var en 220hestes men den motor som sidder i er åbenbart kun en 180hestes, derud over så er motor nummeret "slebet ned" han påstår at han har kontaktet han's advokas og han siger at jeg skal betale 35.000kr i et forlig ellers ender den i retten og han helt sikkert vil vinde den sag ,
Jeg aner intet om biler og har aldrig før haft kendskab til at det skulle være en forkert motor som sidder i , vi har ikke lavet nogen "slutsedl" på handlen, hvilket måske også er dumt set i bakspejlet.

Jeg har selv købt bilen engros af Lars Hein autoforhandler for ca 8mdr siden

Jeg har fået til imorgen eftermiddag til at gi et svar om jeg vil betale de 35,000 eller om jeg vil mødes i retten, jeg vil mene at jeg har handlet i god tro og ikke kan holdes ansvarlig for dette. Jeg ved hvor man fylder brændstof på og hvor man sætte nøglen i, det er hvad jeg ved om biler
Hvad gør jeg ? og hvordan bliver udfaldet af sagen

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

16-10-2016 kl. 17:46

Hvilken dokumentation har du modtaget?


Hvordan vil han dokumentere, at han ikke selv har udskiftet motoren i løbet af de 3 mdr.?



Det lyder mere som pengeafpresning...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg