Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Passat Variant Pris/RABAT

Thomas Pedersen

Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004

06-05-2006 kl. 00:41

Flot bil til en flot pris. Men har du overvejet den nye skoda octavia tdi combi der er jo også noget rabat har hørt om op til 30000,- bare ring rundt, og den er jo noget billigere og du får samme motor, og måske kan det blive til en 2.0 TDI.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

06-05-2006 kl. 08:42

Jeg er ikke interesset i en Skoda, synes der er for meget "bedstefar" over den-men overvejer en passat 2,0 TDI

Thomas Pedersen

Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004

07-05-2006 kl. 11:00

Hej vi har lige bestilt en fabia, lokal forhandler ville give 10kilo i rabat(ren handel) havde det været en octavia kunne han give 20kilo, vi ringede rundt(det kan godt betale sig) og endte med Skoda Randers(størst rabat)tal med Palle Bak han er til at handle med, ellers er der vist en side der hedder nybiltilbud.dk hvor forhandlere kontakter dig med tilbud.

Profil slettet

Profil slettet

07-05-2006 kl. 11:31

Manden spørger jo om en passat og den der skodadada er da TOTAL bessefar

Profil slettet

Profil slettet

07-05-2006 kl. 11:47

Præcis, Søren
Har prøvet en oktavia og kan stadig ikke venne mig til det grønne skoda look. Jeg køre normalt i Audi Sportsback tdi, men A6 er for dyr-derfor Passat. Mange herinde er helt pjattet med skoda-synes det er en fin bil, bare ikke til mig

Profil slettet

Profil slettet

25-05-2006 kl. 17:42

Da jeg skal være far til tvillinger fra ca september og får brug for en større bil, påtænker vi at invistere i den nye Passat 1,9 TDI variant. Men har hørt kontant rabatter på omkring 40000 kr, ville jeg lige høre om andre herinde har opnået rabatter i en betydelig størrelsesorden og hvad de så har givet??
Derudover ville jeg gerne høre om i synes det er en fin bil til pengene/kvalitet??