Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Opel Astra 1,3 DDTI

Profil slettet

Profil slettet

29-01-2007 kl. 01:38

Hej der...

Jeg har aldrig prøvet den kombi der, men med 120 hk diesel og dn var bare vildt god...

ellers hvis du kan vente til februar som er lige om lidt for der kommer der nye diesel til astra'en og den får samtidig et lille face lift...

Det drejer sig om t0 diesel mototor på 1,7 med 110 hk og 125 hk...

Så prøv måske og snakke med en Opel forhandler om dem... du kan også læse om dem her under artiklen der hedder:Den opdaterede Astra 2007
http://internet.cdx.dk/webtemplate/2004_OpelSites_News.asp?Folder_ID=74139&Page_ID=33280

Med venlig hilse john

P.S kører selv astra 1.6 16v enjoy 2004

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

29-01-2007 kl. 01:38

Hej

Vil gerne høre andres erfaringer med Opel Astra 1,3 CDTI?

Har selv prøvet den og blev umiddelbart positiv overrasket. Selvfølgelig ikke den hurtigste bil, men det kunne også være værre.

Jeg kunne dog godt tænke mig at høre andres erfaringer med hvordan bilen fungerer i dagligdagen. Det er primært morten jeg gerne vil høre om, er den for lille eller er den tilpas?

Bilen kører jo ellers kanon og jeg syntes den har god plads både for og bag og ikke mindst et godt bagagerum. Det er wagon udgaven jeg her tænker på, da mer-prisen er begrænset.

Endvidere vil jeg gerne høre andres vurdering af om den lille diesel kan holde en god pris eller om det er bedre at købe en med en større motor.

På forhånd tak for svar.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg