Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

octavia 2.0tdi/ny A4

Profil slettet

Profil slettet

16-12-2005 kl. 14:45

Begge naturligvis st. car

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

16-12-2005 kl. 14:49

Jeg ville vælge Skoda´en. 1,6´eren i Audi´en er asmatisk og burde slet ikke sælges i den bil. Du får klart mere bil, med 2,0 TDI´eren! Prøv dem begge, så tror jeg du ved hvad jeg mener =) Jeg synes det virker "fattig-fint" at købe en 1,6 A4 - for det er bestemt ikke "value for money" sammenlignet med Skoda´en. Desuden er der en del værditab på de små A4´ere.

Profil slettet

Profil slettet

17-12-2005 kl. 11:08

Helt enig - hvad laver en 1.6 med 102hk til en st.car...

Profil slettet

Profil slettet

17-12-2005 kl. 11:09

takker

Profil slettet

Profil slettet

17-12-2005 kl. 11:11

takker- jeg ville også helt sikkert have valgt audién fremfor octaviaen, men når det kommer til en audi a4 1.6 avant ny model til skoda octavia 2.0tdi st.c ny model - synes jeg sku det er svært...

Profil slettet

Profil slettet

17-12-2005 kl. 11:12

takker - ja der er ikke andet for at prøve begge biler....

Profil slettet

Profil slettet

17-12-2005 kl. 11:12

takker - ja plads er lige mig...er knap 2 meter...hehe

Profil slettet

Profil slettet

17-12-2005 kl. 12:19

Hej Anders

Jeg må give dig helt ret, hvad laver en 1,6 i en Audi. Men når det så er sagt.. ja så må jeg lige sige til Signe, at kvaliteten absolut IKKE er den samme. Man får hvad man betaler for i en Audi og en Skoda. Jeg har også prøvekørt begge modeller, dog udelukkende TDi udgaver, men kvaliteten er væsentlig bedre i Audi og endda helt uden sammenligning, men med under 400000 kr får man bare ikke meget Audi ny A4-sådan er det bare. Derfor ville jeg vælge skoda, hvis ikke du vil ofre de sidste 150 kilo

MVH Anders Leth

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

19-12-2005 kl. 13:07

Ikke for at være grov, men hvis man ikke har råd til en rigtig audi(Ment med ordentlig motor), er der ikke noget galt i at erkende det.
Så hellere skoda´en især med 2,0 tdi.
En 1,6 benzin i Audi må siges at være totalt bovlam, i forhold til Skoda.
EN 1,6 Audi er en fattigmandsAudi.
Køb hellere skoda.
Det skal lige siges at jeg ellers er MEGET begejstret for Audi. men ikke med 1,6 motor.

Lars Mortensen

Lars Mortensen
bruger siden
30-03-2005

19-12-2005 kl. 22:06

Hvis man er i tvivl, om man skal vælge en "lille" 1.6 liters benzinmotor eller en magtfuld 2.0 liters diesel, så er der da vist en del overvejelser, der skal gøres, før man er beslutningsmoden..............
Det ligner en problemstilling udfra nogle prislister, ikke fra den virkelige verden !

M.v.h.
Lars

Profil slettet

Profil slettet

20-12-2005 kl. 21:20

Hvad skal man vælge? Den nye audi a4 avnt 1.6 eller den nye skoda octavia 2.0tdi - de koster næsten det samme - audi er jo mere prestige end skoda, men man får en masse mere for pengene i skodaén. Nogle gode råd?