Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Ny bil?
Profil slettet
15-01-2006 kl. 14:03
har en A6 med org xenon og ville ikke bytte for 50.000 det er det bedste lys :-)
Profil slettet
15-01-2006 kl. 16:58
Hej Claus
Har haft en Touran uden xenon, og har nu kørt tre måneder i min nye Touran med xenon, xenonlygterne giver klart det bedste lys.. Mener bestemt at det er alle pengene værd, men du skal nok ikke regne med at få pengene hjem igen når du engang sælger din Golf videre..
Har haft en Touran uden xenon, og har nu kørt tre måneder i min nye Touran med xenon, xenonlygterne giver klart det bedste lys.. Mener bestemt at det er alle pengene værd, men du skal nok ikke regne med at få pengene hjem igen når du engang sælger din Golf videre..
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
15-01-2006 kl. 20:24
Hej og tillykke med din nye dyt!!
MHT spørgsmålet om Xenon, er der ikke nogen tvivl om at der er MEGET bedre end almindeligt lys. Det kan ikke diskuteres.
MEEEN 26000 kr er godt nok mange penge.
Jeg ville ikke være sikker på at jeg ville ofre så mange penge på Xenon. Men smagog behag.
Jeg kan give dig et alternativ. Man kan idag købe sådan nogle Xenonkits man kan sætte på bilens originale ledningsnet Uden at ødelægge noget. Og de kan købes for under 2000 kr. Men ulempen er så at de desværre ikke kan gå igennem syn med dem, da de er ulovlige hvis man ikke har automatisk niveauregulering og lygtespulere.
Men det er da et alternativ.
Kig evt ind på www.carguard.dk
Som Allan også skriver får du ikke ret mange af pengene igen når du sælger di golf med de originale Xenonlygter
Men lækkert og fedt lys. det er det....
MHT spørgsmålet om Xenon, er der ikke nogen tvivl om at der er MEGET bedre end almindeligt lys. Det kan ikke diskuteres.
MEEEN 26000 kr er godt nok mange penge.
Jeg ville ikke være sikker på at jeg ville ofre så mange penge på Xenon. Men smagog behag.
Jeg kan give dig et alternativ. Man kan idag købe sådan nogle Xenonkits man kan sætte på bilens originale ledningsnet Uden at ødelægge noget. Og de kan købes for under 2000 kr. Men ulempen er så at de desværre ikke kan gå igennem syn med dem, da de er ulovlige hvis man ikke har automatisk niveauregulering og lygtespulere.
Men det er da et alternativ.
Kig evt ind på www.carguard.dk
Som Allan også skriver får du ikke ret mange af pengene igen når du sælger di golf med de originale Xenonlygter
Men lækkert og fedt lys. det er det....
Profil slettet
15-01-2006 kl. 20:24
Skal til at skifte bil har besluttet mig for at købe en golf 5 2,0 tdi mit spørgsmål er som følger, er det at smide pengene ud at købe xenon lys til bilen kontra det alm lys prisen er 25899 kr ekstra er det sikkerhedsmæssigt bedre? er der nogle der har nogen erfaringer sælgeren mener jeg vil blive glad hvis jeg vælger det?