Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Nuværende ejer af Ford Ka 1,3, 2006. Ink blue
Profil slettet
10-09-2008 kl. 12:10
Ang. 2006 Ford Ka 1,3 70 3d
Jeg må give Lars Nielsen ret, Super lille bil, der er meget let at parkere, den kører ikke helt godt når man taler om "langt på literen". Skal man køre langt og i hastigheds feltet 100 - 130, er der en hel del støj i kabinen, der kan være svært at høre radioen, skruer man op for den, kan man ikke også føre en samtale, man kommer til at råbe til sidst.
Bilen er bygget som 2:er bil, til at hente ungerne, handle. en kone bil, ikke at sige det er noget negativt. En forhandler sagde til mig for nogle år siden, at bilen ikke har temp måler og trip tæller, da kvinder ikke har forstand på dette. Lidt kedelig salgsteknik.
Desuden ønsker jeg mig en bil hvor jeg kommer lidt højere op, for at få lidt udsyn. en der er let at parkere, med aut.gear, klima og varme i forsæderne. Den må gerne køre meget lang på literen, have billige opkostninger. Så jeg ender nok med at købe en SMART næste gang. Men hvordan er den om vinteren, jeg mener de 2 dage om året hvor sneen er 1/2 m høj. Er der nogen der kan svare på dette.