Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Nissan Terrano fjernelse af væg
Profil slettet
09-07-2008 kl. 15:11
Jeg har udkig på en Nissan Terrano fra 97, men er ikke tilfreds med dens indretning. Den har nemlig en væg med rude, som adskiller lastrummet fra førerrummet. Er der nogen af jer der ved om det er muligt at få fjernet denne væg og monteret et gitter bag førersædet i stedet?
Jeg har set en benzin model af samme bil, som har netop dette gitter og ikke en væg.
Jeg ser meget frem til at hører jeres vurdering af mulighederne.
/Louise
Profil slettet
12-08-2008 kl. 16:23
Hej Louise .
Min terano fra 01 er med gitter . så det er sikkert ikke et problem men spørg heller din synshal .
MVH. Kim
Min terano fra 01 er med gitter . så det er sikkert ikke et problem men spørg heller din synshal .
MVH. Kim
Danny Mikkelsen
bruger siden
26-09-2006
01-09-2008 kl. 07:03
Hej Louise..
Problemet er at hvis du søger en uden strafafgift, bliver det ik nemt at finde en hvor der ik er væg i. mener at de fra en gang 98 eller 99 kommer med gitteret på sædet i stedet for.
Men du må ikke fjerne væggen, og du kan nok heller ik bare gøre det..
Det er jo sådan set en pick-up med aftagelig haretop når der er væg i. ligesom en ældere Patrol....
Så Hvis det er fordi du vil have en uden stratfafgift, skal det være en tysk model.
Da det med at skære dem over er et dansk dum ide....
Du er velkommen til og skrive en mail til mig hvis du har spørgsmål.
Mvh
Danny Mikkelsen
Ejer af Terrano 1996
Problemet er at hvis du søger en uden strafafgift, bliver det ik nemt at finde en hvor der ik er væg i. mener at de fra en gang 98 eller 99 kommer med gitteret på sædet i stedet for.
Men du må ikke fjerne væggen, og du kan nok heller ik bare gøre det..
Det er jo sådan set en pick-up med aftagelig haretop når der er væg i. ligesom en ældere Patrol....
Så Hvis det er fordi du vil have en uden stratfafgift, skal det være en tysk model.
Da det med at skære dem over er et dansk dum ide....
Du er velkommen til og skrive en mail til mig hvis du har spørgsmål.
Mvh
Danny Mikkelsen
Ejer af Terrano 1996