Bilbasen Forum

Profil slettet

Profil slettet

09-01-2009 kl. 11:59

Det er finanskrise !! Det er købers marked, og de stakkels bilsælgere professionelle som private har trange kår. Men det betyder åbenbart i nogens øjne at en stakkels privat bilsælger har lavere status end en udsultet kirkerotte .. Bilen til salg her på sitet .. En gut sms`er : Jeg byder "x" bananer for din bil. Efter en telefonsamtale aftales (finjusteres) prisen endeligt, og aftalen er at gutten kommer forbi og henter bilen, reg. attest og FDM Slutseddel mod at have kontanter med. Dagen efter ... jo jo man gør sig umage og vasker, polerer, støvsuger bil. Laver kontrakt færdig for blot at konstatere : Gutten dukker ikke op !!! Lidt ringen og sms`en giver et forkølet svar : Vidste ikke lige adressen!!! Efter at have clearet adressen ( som gutten må have forlagt dagen før ) svares der nu ." Ja..øh ..men nu er det blevet for sent..Så jeg har lige købt en anden bil der var billigere end din" Jo tak ! Stor skuffelse. Ved godt at ingen aftale er bindende før aftalen er underskrevet, men hvad fanden er det da for en moral ???!? Har I været ude for noget lignende ?? Er folks troværdighed en by i Rusland ?? Sidst rettet: 9/1-09

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kasper Stevn

Kasper Stevn
bruger siden
26-06-2003

09-01-2009 kl. 12:11

Det er desværre ganske normalt kan jeg oplyse. Har selv prøvet lignende flere gange.

Jeg synes du skal være glad for din bil som nu forhåbentlig står og ligner en splinterny bil :-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg