Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Mondeo tiptronic

Profil slettet

Profil slettet

13-03-2008 kl. 07:44

Mondeo 130 hk diesel med tiptronic, min erfaring efter et halv års ejerskab, er at Mondeoen er irriterende fejlfri, så jeg ikke kan sætte en direkte finger på noget som ikke virker, MEN tiptronic gearet er ikke verdens bedste, ment på den måde at bilen har så meget moment at den ikke narturligt skifter ned, hvis vejen stiger eller ved en bakke, den forsætter bare og skal virklig sejtrække før den skifter ned, har fået den tjekket ved nellemann i Randers, og de siger den er perfekt justeret, og den er 100% fejlfri, men vær opmærksom på om det er noget man kan leve med , da man først rigtig lægger mærke til det efter noget tid, ellers kører bilen som en drøm, specielt motorvej er den en ren kører maskine

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

07-11-2008 kl. 21:18

Hej Henrik
Har lige læst dit indlæg fra 13/3 vedr. Mondeo tiptronic. Jeg er selv ved at overveje en sådan bil og jag kan forstå du er MEGET tilfreds med din bil, hvilket er godt at høre. Jeg er selv ret imponeret af Mondeoen, men mangler lige én ting - hvor langt køre den på literen ved by, blandet og langture ? Er det ellers ting du mener jeg skal være opmærksom ved købet ? Vh Søren

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg