Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
krise hos bilhandlerne og køb af brugt bil?
Profil slettet
16-01-2009 kl. 18:30
Har netop købt en bmw e 46 årgang 03, dejlig bil selvom den ikke er ny bilen blev valgt pga sæderne min kone døjer tit med ryggen og sæderne i bmw kan indstilles som i ingen anden bil snopeffekten er jeg bedøvende ligeglad med køreegenskaber er vil jeg tro i den bedre halvdel, nå men prøvede flere forhandlere men ingen kunne preses mere en max 5000 til 14000 kr jeg tror ikke man skal tro på alt hvad aviserne skriver hvad er jeres erfaringer?
Anders D
bruger siden
18-03-2004
17-01-2009 kl. 09:38
Jeg skifter bil ca. hver 18 md og jeg har altid fuldt meget med i priserne på div. biler.
Der ER meget store beløb at spare i øjeblikket, ingen tvivl om det. Næsten alle bilforhandlere, har allerede sat normalprisen ned på deres biler og her snakker vi beløb på mellem 20.000 - 100.000+ og så kan man yderligere forhandle prisen.
To eks.:
Ny Toyota = en besparelse på 86.000,-
Eller en ny Subaru = en besparelse på 60.000,-
Så det handler nok om, hvor fræk man tør være ude hos forhandleren :-)
Der ER meget store beløb at spare i øjeblikket, ingen tvivl om det. Næsten alle bilforhandlere, har allerede sat normalprisen ned på deres biler og her snakker vi beløb på mellem 20.000 - 100.000+ og så kan man yderligere forhandle prisen.
To eks.:
Ny Toyota = en besparelse på 86.000,-
Eller en ny Subaru = en besparelse på 60.000,-
Så det handler nok om, hvor fræk man tør være ude hos forhandleren :-)